مقالات, دستگاه ویپ

بررسی خانواده اسموک نورد Smok Nord

اسموک نورد Smok Nord
پیشنهاد خرید
بررسی خانواده اسموک نورد Smok Nord | اسموک نورد Smok Nord

کویل اسموک آر پی ام SMOK RPM Coil

۰ تومان۱۵۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

بررسی خانواده اسموک نورد Smok Nord

حالا که 6 دستگاه های اسموک نورد به 6 عدد رسیده اند با انواع مختلف واقعا انتخاب سخت است که دقیقا کدام مدل را باید انتخاب کنیم که مناسب ما باشد ؟

در این مقاله قصد داریم تا انواع دستگاه های ویپ  اسموک نورد این خانواده 6 نفره را باهم مقایسه و بررسی کنیم .

ما هر یک از ویژگی های Nord را در نمودار زیر تجزیه کردیم تا بتوانید سریع تصمیم بگیرید که کدام برای شما مناسب است .

یک جدول مقایسه ای مفید که تفاوت بین ویپ های SMOK Nord را نشان می دهد .

همانطور که مشاهده می کنید تنوع بسیار زیادی در Nord وجود دارد که دامنه ، اندازه و توان با هر نسخه جدید تغییر می کند . درست مانند SMOK Novo 2S ، SMOK Nord Pro به همان چیزی برمی گردد که باعث محبوبیت اصلی شده و فناوری جدیدی مانند USB-Type C اضافه کرده است .

پیشنهاد خرید
بررسی خانواده اسموک نورد Smok Nord | اسموک نورد Smok Nord

ویپ پاد نورد 4 اسموک SMOK NORD 4

۰ تومان۱,۳۷۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

بهترین Nord کدام است ؟

در واقع پاسخ به این بسیار ساده است. با پیشرفت تکنولوژی ، ویپ های Nord بهتر و بهتر شده اند .

اگر می خواهید یک ویپ با عمر باتری خوب ، ظرفیت مخزن جویس بزرگ و گزینه های زیاد در کویل داشته باشید و از یک کیت vape بسیار بزرگ ناراحت نباشید ، SMOK Nord 50W عالی است .

با این حال ، اگر شما به دنبال یک ویپ کوچک تر هستید ، دستگاهی که کامدهی بهتر را ارائه می دهد و توانایی کامدهی مستقیم ریه و دهان به ریه را دارد ، SMOK Nord Pro برای شما مناسب است .

پیشنهاد خرید
بررسی خانواده اسموک نورد Smok Nord | اسموک نورد Smok Nord

ویپ پاد نورد 2 اسموک SMOK NORD 2

۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

مقایسه کاتریج های اسموک نورد SMOK Nord Pods

نورد اصلی وارد شد و بلافاصله به یکی از دوست داشتنی ترین ویپ های موجود در بازار تبدیل شد . این یکی از اولین پاد سیستم های کوچک بود که بین دستگاه های کامدهی بین دهان به ریه و ریه مستقیم وجود داشت .

پاد های اسموک نورد ، نورد 2 و نورد ایکس

نسخه اسموک نورد اصلی دارای 3 میلی لیتر حجم مخزن بود که در زمان انتشار یکی از بزرگترین ظرفیت های مخزن بود . از آن زمان مخزن ها تا 4.5 میلی لیتر در نورد Nord 2 ، Nord X ، 4 و 50W افزایش یافته اند . این کار برای تطبیق افزایش توان و کویل هایی با مقاومت کمتر انجام شد .

پاد های اسموک نورد 4  ، نورد 50 وات

SMOK Nord Pro در مقایسه با نسخه اصلی بسیار نزدیکتر است و دارای ظرفیت مخزن جویس 3.3 میلی لیتر است . همچنین دارای یک کاتریج جدید مقاوم در برابر کودکان است که کویل را با خیال راحت در محل خود قفل می کند . Nord Pro Pod به وپرها اجازه می دهد تا جریان هوا را با نصب کاتریج به صورت متفاوت تغییر دهند .

Nord X اولین Nord Pod بود که دارای کاتریج پنجره ای شفاف و شفاف بود که به شما اجازه می داد مقدار سطح خالی را زیر نظر داشته باشید و نسخه های جدیدتر دارای غلاف های کاملاً شفاف هستند .

SMOK Nord Pro Pods دارای ویژگی منحصر به فرد قفل کویل است که کمک می کند کویل  را در محل خود قفل کند .

پیشنهاد خرید
بررسی خانواده اسموک نورد Smok Nord | اسموک نورد Smok Nord

کویل اسموک نورد SMOK NORD COIL

۰ تومان۱۵۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

کویل های اسموک نورد

محدوده کویل  SMOK Nord همچنان ادامه دارد ! SMOK Nord Pro پس از استفاده از کویل های Nord ، RPM و LP2 به محدوده کویل  اصلی باز می گردد . کیت های Nord 50W دارای دو کاتریج مختلف (RPM & Nord) هستند تا بتوانید از کویل های LP2 ، Nord یا RPM استفاده کنید .

پیشنهاد خرید
بررسی خانواده اسموک نورد Smok Nord | اسموک نورد Smok Nord

کویل اسموک آر پی ام 2 SMOK RPM2 COIL

۰ تومان۱۵۵,۰۰۰ تومانخرید کنید

ویپ های اسموک نورد

مسلماً کویل های SMOK Nord بیشترین محبوبیت را داشته اند ، اما کویل  LP2 و RPM طرفداران زیادی نیز دارند . تنوع هر محدوده کویل یکی از دلایل محبوبیت سری Nord است .

مقایسه باتری SMOK Nord

در حالی که ظرفیت باتری یکی از ویژگی های جذاب یک ویپ نیست ، می تواند تفاوت زیادی در تجربه بخار ایجاد کند . با افزایش توان در محدوده ، باتری ها نیز باید افزایش می یافتند .

این منجر به افزایش کلی اندازه شد که برخی از ویپیر ها دوست نداشتند . یکی از موارد اصلی که باعث محبوبیت نسخه اصلی شد اندازه جمع و جور آن بود .

به عنوان مثال Nord 4 دارای باتری 2000 میلی آمپر ساعتی بود زیرا قدرت عظیم آن 80 وات بود .

SMOK Nord Pro به باتری 1100 میلی آمپر ساعتی اصلی برمی گردد ، اما اکنون از USB نوع C برای شارژ سریعتر استفاده می کند . همچنین صفحه نمایش بزرگی برای تخلیه باتری ندارد .

صفحه نمایش

در نورد اصلی هیچ صفحه نمایشی وجود نداشت اما یک صفحه OLED را در کنار Nord 2 قرار دادند و تا Nord Pro در آنجا ماند .

کیت Nord 50W بسیار مناسب برای افرادی است که می خواهند کنترل بیشتری روی تجربه بخار خود داشته باشند .  SMOK Nord Pro عملکرد بسیار ساده تر ، کشیدن خودکار ، تشخیص کویل  خودکار و غیره را فراهم می کند بنابراین نیازی به صفحه نمایش نیست .

این امر باعث می شود که برای طیف وسیع تری از ویپرها ارزان تر و در دسترس تر باشد .

امیدوارم اگر تا اینجا خوانده اید ما یک راهنمای خوب برای محدوده Nord به شما داده باشیم . همیشه اطمینان حاصل کنید که صفحات محصول را در سایت ویپ دیاکو vapediaco برای تفکیک بهتر آنچه که هر محصول ارائه می دهد بررسی کنید .

جمع بندی ما از این مقاله :

دستگاه های جدید (به ترتیب عرضه شده در نمودار مقایسه ذکر شده اند) به احتمال زیاد برای مدت طولانی تری وجود دارند ، بنابراین داشتن سهام برای ما به عنوان تامین کننده آسان تر می شود .

اغلب دستگاههای قدیمی با حرکت تولیدکنندگان از دسترس خارج می شوند . همچنین با گذشت زمان فناوری بهبود می یابد به طوری که نوارهای جدید نوآورتر می شوند و تجربه بخاردهی بهتری را ارائه می دهند .

ولی تیم ما توصیه میکند همیشه از دستگاه های جدید به دلیل در دسترس بودن کویل و کاتریج و به روز تر بودن تکنولوژی نسبت به سری های قبلی استفاده کنید .

چرا که در قبال هزینه ای که میکنید لایق دریافت بهترین ها هستید از نظر تکنولوژی ، کیفیت ، زیبایی ، قدرت و کیفیت .

 

لطفا با امتیاز دادن به این مطلب یا محصول مارو دلگرم نمایید.

0 / 5 0 0

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *