جدیدترین محصولات کافه جویس

پاد یکبار مصرف 5500 پاف لیموناد نعنا لاست ویپ Orion Bar 5500 Puff

۳۹۵,۰۰۰ تومان
پاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ یکی از بهترین مدلهای پاد های یکبار مصرف تولید شده توسط شرکت معتبر لاست ویپ می باشد که دارای طعم دهی بسیار بالا بوده و برخلاف بسیاری از مدل ها با عدد پاف اعلام شده بسیار نزدیک می باشد. پاد یکبار مصرف 5500 پاف لیموناد نعنا با طعم بسیار جذاب تولید و به بازار ارایه شده است که تمامی طیف های سلیقه ای را دارا می باشد. شما می توانید پاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ اصلی و با کیفیت را از کافه جویس خریداری نمایید.

پاد یکبار مصرف 5500 پاف نعنا لاست ویپ Orion Bar 5500 Puff

۳۹۵,۰۰۰ تومان
پاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ یکی از بهترین مدلهای پاد های یکبار مصرف تولید شده توسط شرکت معتبر لاست ویپ می باشد که دارای طعم دهی بسیار بالا بوده و برخلاف بسیاری از مدل ها با عدد پاف اعلام شده بسیار نزدیک می باشد. پاد یکبار مصرف 5500 پاف نعنا با طعم بسیار جذاب تولید و به بازار ارایه شده است که تمامی طیف های سلیقه ای را دارا می باشد. شما می توانید پاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ اصلی و با کیفیت را از کافه جویس خریداری نمایید.

پاد یکبار مصرف 5500 پاف توت فرنگی تمشک بلوبری لاست ویپ Orion Bar 5500 Puff

۳۹۵,۰۰۰ تومان
پاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ یکی از بهترین مدلهای پاد های یکبار مصرف تولید شده توسط شرکت معتبر لاست ویپ می باشد که دارای طعم دهی بسیار بالا بوده و برخلاف بسیاری از مدل ها با عدد پاف اعلام شده بسیار نزدیک می باشد. پاد یکبار مصرف 5500 پاف توت فرنگی تمشک بلوبری با طعم بسیار جذاب تولید و به بازار ارایه شده است که تمامی طیف های سلیقه ای را دارا می باشد. شما می توانید پاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ اصلی و با کیفیت را از کافه جویس خریداری نمایید.

پاد یکبار مصرف 5500 پاف توت فرنگی هندوانه لاست ویپ Orion Bar 5500 Puff

۳۹۵,۰۰۰ تومان
پاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ یکی از بهترین مدلهای پاد های یکبار مصرف تولید شده توسط شرکت معتبر لاست ویپ می باشد که دارای طعم دهی بسیار بالا بوده و برخلاف بسیاری از مدل ها با عدد پاف اعلام شده بسیار نزدیک می باشد. پاد یکبار مصرف 5500 پاف توت فرنگی هندوانه با طعم بسیار جذاب تولید و به بازار ارایه شده است که تمامی طیف های سلیقه ای را دارا می باشد. شما می توانید پاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ اصلی و با کیفیت را از کافه جویس خریداری نمایید.

پاد یکبار مصرف 5500 پاف تمشک آبی لیموناد لاست ویپ Orion Bar 5500 Puff

۳۹۵,۰۰۰ تومان
پپاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ یکی از بهترین مدلهای پاد های یکبار مصرف تولید شده توسط شرکت معتبر لاست ویپ می باشد که دارای طعم دهی بسیار بالا بوده و برخلاف بسیاری از مدل ها با عدد پاف اعلام شده بسیار نزدیک می باشد. پاد یکبار مصرف 5500 پاف تمشک آبی لیموناد با طعم بسیار جذاب تولید و به بازار ارایه شده است که تمامی طیف های سلیقه ای را دارا می باشد. شما می توانید پاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ اصلی و با کیفیت را از کافه جویس خریداری نمایید.

پاد یکبار مصرف 5500 پاف آبنبات بستی لاست ویپ Orion Bar 5500 Puff

۳۹۵,۰۰۰ تومان
پپاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ یکی از بهترین مدلهای پاد های یکبار مصرف تولید شده توسط شرکت معتبر لاست ویپ می باشد که دارای طعم دهی بسیار بالا بوده و برخلاف بسیاری از مدل ها با عدد پاف اعلام شده بسیار نزدیک می باشد. پاد یکبار مصرف 5500 پاف آبنبات بستی با طعمی جذاب تولید و به بازار ارایه شده است که تمامی طیف های سلیقه ای را دارا می باشد. شما می توانید پاد یکبار مصرف اوریون بار 5500 پاف لاست ویپ اصلی و با کیفیت را از کافه جویس خریداری نمایید.

کویل کالیبرن جی 2 یوول UWELL Caliburn G2 COIL

قیمت اصلی ۱۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۵,۰۰۰ تومان است.

کویل کالیبرن جی 2 یوول

  • برند: یوول
  • مدل: کالیبرن جی 2
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
تذکر : قیمت اعلام شده جهت 1 عدد کویل می باشد.

جویس تمشک آبی یخ دکتر ویپز (60 میل) DR.VAPES BLUE ICE PANTHER

قیمت اصلی ۵۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۷۵,۰۰۰ تومان است.
جویس تمشک آبی یخ دکتر ویپز (60 میل) به همه افرادی که به دنبال یک حِس میوه‌ای و تازه در فصل‌های بهار و تابستان هستند، توصیه می‌کند. تازگی این جویس در کنار حد بالای طعم میوه‌ای در این جویس، از آن یک گزینه ایده‌آل برای ویپینگ در روزهای آفتابی، ساخته است.

جویس تمشک آبی دکتر ویپز 60 میل DR.VAPES BLUE PANTHER

قیمت اصلی ۵۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۷۵,۰۰۰ تومان است.
جویس تمشک آبی دکتر ویپز 60 میل DR.VAPES BLUE PANTHER به همه افرادی که به دنبال یک حِس میوه‌ای و تازه در فصل‌های بهار و تابستان هستند، توصیه می‌کند. تازگی این جویس در کنار حد بالای طعم میوه‌ای در این جویس، از آن یک گزینه ایده‌آل برای ویپینگ در روزهای آفتابی، ساخته است.

جویس چیز کیک دکتر ویپز (60میل) DR.VAPES LOTUS CHEESECAKE

قیمت اصلی ۵۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۷۵,۰۰۰ تومان است.
جویس چیز کیک دکتر ویپز (60میل) یکی از طعم‌های موجود در این سری از جویس‌های دکتر ویپز است که برای علاقه‌مندان به طعم‌های دسری، یک انتخاب ایده‌آل به شمار می‌آید.  

جویس بستنی لیمویی و لیمو دکتر ویپز (60میل) DR.VAPES EMERALD

قیمت اصلی ۵۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۷۵,۰۰۰ تومان است.
جویس بستنی لیمویی و لیمو دکتر ویپز DR.VAPES EMERALD ترکیبی از (بستنی لیمویی و لیمو) می‌باشد.  

کاتریج به همراه كويل کالیبرن یوول 1 اهم CALIBURN G Refillable Pod & coile

۲۲۵,۰۰۰ تومان
کاتریج به همراه كويل کالیبرن یوول 1 اهم CALIBURN G Refillable Pod & coile یوول مناسب برای دستگاه کالیبرن جی2 با ظرفیت 2 میلی لیتر ایجوس با قابلیت پر کردن از بالای تانک و سازگار با کویل‌های سری جی کمپانی یوول.  

کاتریج به همراه كويل کالیبرن یوول 0.8 اهم CALIBURN G Refillable Pod & coile

۲۲۵,۰۰۰ تومان
کاتریج به همراه كويل کالیبرن یوول 0.8 اهم CALIBURN G Refillable Pod & coile یوول مناسب برای دستگاه کالیبرن جی2 با ظرفیت 2 میلی لیتر ایجوس با قابلیت پر کردن از بالای تانک و سازگار با کویل‌های سری جی کمپانی یوول.  

پاد یکبارمصرف ادامس هندوانه یخ پرایم بار ۱۰۰۰۰ پاف (باتری قابل شارژ) | PRIME BAR 10000 PUFFS WATERMELON BUBBLEGUM ICY DISPOSABLED POD

قیمت اصلی ۶۳۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۹۵,۰۰۰ تومان است.
پاد یکبارمصرف ادامس هندوانه یخ پرایم بار ۱۰۰۰۰ پاف ساخت کشور امریکا، با باتری 650 میلی آمپر بر ساعت با ظرفیت 15 میلی لیتر که از قبل با نیکوتین 2 درصد(20 میلی گرم) پر شده، که طعمی بی نظیر را ارائه می دهد.

سالت تمشک سیاه یخ رایپ ویپز RIPE VAPES BLACKBERRY

قیمت اصلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۲۰,۰۰۰ تومان است.
سالت تمشک سیاه یخ رایپ ویپز RIPE VAPES BLACKBERRY از عطر و طعم فوق العاده تمشک سیاه ساخته شده‌است بسیار پرطرفدار بوده و یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای ویپینگ است.

سالت هندوانه یخ کر SALT CORE Watermelon Chill

قیمت اصلی ۴۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۴۰,۰۰۰ تومان است.

طعمی میوه‌ای و دلنشین از هندوانه شیرین و رسیده همراه با کمی خنکی را در سالت هندوانه یخ کر از کمپانی های زیر مجموعه برند معتبر دینرلیدی تجربه کنید.

پادسیستم ساندر یو گیک ویپ GEEKVAPE SONDER U

قیمت اصلی ۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۸۵,۰۰۰ تومان است.
توضیحات کوتاه پادسیستم ساندر یو گیک ویپ
  • صفحه نمایش: نشانگر LED
  •  قدرت: 20 وات
  •  نوع کامدهی: اتوماتیک
  •  وزن: تا 50 گرم
  •  نوع باتری: باتری داخلی

جویس انگور قرمز یخ نستی NASTY ASAP GRAPE ICE

قیمت اصلی ۳۸۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۷۰,۰۰۰ تومان است.
شرکت نستی همواره یکی از بزرگترین تولید کننده جویس و سالت نیکوتین در جهان بوده است و به تولید جویس های میوه ای خوش طعم معروف می باشد. اینبار نیز با طعمی خاص و پرطرفدار سعی کرده رقابت را در این بازار از دست ندهد. طعمی خنک از انگور قرمز تازه و خوش طعم را در جویس انگور قرمز یخ نستی NASTY ASAP GRAPE برای همه دوست داران طعم های میوه ای خنک تولید کرده است.

جویس هندوانه یخ نستی NASTY MODMATE WATERMELON ICE

قیمت اصلی ۳۸۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۷۰,۰۰۰ تومان است.

طعمی خنک و تازه از هندوانه آبدار و شیرین را در گرما تابستان با جویس هندوانه یخ نستی تجربه کنید.

جویس توت فرنگی کیوی نستی NASTY MODMATE STRAWBERYY KIWI

قیمت اصلی ۳۸۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۷۰,۰۰۰ تومان است.

طعمی میوه ای از ترکیب توت فرنگی شیرین و آبدار همراه با مزه ملس کیوی تازه را در جویس توت فرنگی کیوی نستی از برند نستی ساخته شده در کشور مالزی و صد در صد اورجینال را با کافه جویس تجربه کنید.