جویس

محتویات جویس چیست؟

محتویات جویس چیست؟

محتویات جویس چیست؟

جویس های استاندارد و اروجینال از ۴ ماده تشکیل می شوند:

  1. گلیسیرین گیاهی
  2. پروپیلن گلیکول
  3. نیکوتین
  4. طعم دهنده

این مایع عمدتا از پروپیلن گلیکول و گلیسیرین گیاهی ساخته می شود. جالب است بدانید هر دو این ماده ها به طور معمول در مواد غذایی و داروهای تایید شده توسط FDA هم مورد استفاده قرار می گیرند.

در مورد جویس همیشه شایعات مختلفی مثل اینکه جویس یک روغن است، حاوی تنباکو است و یا یک مایع آلوده است، به گوش می رسد. اما به طور قطعی بشما می گوییم در صورتی که جویس شما اصل باشد هرگز چنین چیزی درباره آن نمی تواند حقیقت داشته باشد.

جویس انگور قرمز یخ نستی NASTY ASAP GRAPE ICE

قیمت اصلی ۳۸۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۷۰,۰۰۰ تومان است.
شرکت نستی همواره یکی از بزرگترین تولید کننده جویس و سالت نیکوتین در جهان بوده است و به تولید جویس های میوه ای خوش طعم معروف می باشد. اینبار نیز با طعمی خاص و پرطرفدار سعی کرده رقابت را در این بازار از دست ندهد. طعمی خنک از انگور قرمز تازه و خوش طعم را در جویس انگور قرمز یخ نستی NASTY ASAP GRAPE برای همه دوست داران طعم های میوه ای خنک تولید کرده است.

جویس هندوانه یخ نستی NASTY MODMATE WATERMELON ICE

قیمت اصلی ۳۸۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۷۰,۰۰۰ تومان است.

طعمی خنک و تازه از هندوانه آبدار و شیرین را در گرما تابستان با جویس هندوانه یخ نستی تجربه کنید.

جویس رد بول نستی NASTY RAD BULL

اتمام موجودی

طعمی خنک و تازه از نوشابه انرژی زا را در جویس رد بول نستی  تجربه کنید.

جویس توت فرنگی کیوی نستی NASTY MODMATE STRAWBERYY KIWI

قیمت اصلی ۳۸۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۷۰,۰۰۰ تومان است.

طعمی میوه ای از ترکیب توت فرنگی شیرین و آبدار همراه با مزه ملس کیوی تازه را در جویس توت فرنگی کیوی نستی از برند نستی ساخته شده در کشور مالزی و صد در صد اورجینال را با کافه جویس تجربه کنید.

جویس انگور بلوبری تمشک نستی NASTY MODMATE GRAPE MIX BERRIES

قیمت اصلی ۳۸۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۷۰,۰۰۰ تومان است.

جویس انگور بلوبری تمشک نستی تحت برند شرکت معتبر نستی در مالزی تولید و به بازار ارایه شده است و جهت استفاده در فصل تابستان و روزهای گرم به شدت توصیه می شود.

جویس طالبی یخ نستی NASTY Devil Teeth

قیمت اصلی ۳۸۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۷۰,۰۰۰ تومان است.

جویس طالبی یخ نستی تحت برند شرکت معتبر نستی در مالزی تولید و به بازار ارایه شده است و جهت استفاده در فصل تابستان و روزهای گرم به شدت توصیه می شود.

جویس رد بول یخ موریش MOREISH VAPESTA SPEEDSTER JUICE

۴۴۰,۰۰۰ تومان
طعم جذاب جویس رد بول بهمراه خنکی یخ را در جویس رد بول یخ موریش MOREISH VAPESTA SPEEDSTER JUICE تجربه کنید

جویس نوشابه یخ رامسی RAMSEY COLA ICE

اتمام موجودی
طعمی خنک و جذاب نوشابه بهمراه یخ را در جویس نوشابه یخ رامسی RAMSEY COLA ICE تجربه کنید

نکته

توجه داشته باشید در بازار امروز مثل هر کالای دیگری برای جویس ویپ ها نیز نسخه های تقلبی ساخته می شود و متاسفانه این سازندگان متخلف، هر روز تفاوت بین جویس تقلبی و اصلی را کمتر می کنند.

جویس های تقلبی به خصوص تولید کشور پاکستانی به شدت خطرناک هستند و ضرر آن ها به مراتب حتی بیشتر از سیگار است!
پس برای اینکه بتوانید در تشخیص جویس اصل از فیک موفق باشید می توانید از نکاتی که در مقاله راهکارهای تشخیص جویس اصل و تقلبی استفاده کنید، هم چنین از طریق بخش اصالت کالا، به کمک وب سایت اصلی سازنده از اورجینال بودن جویس مطمئن شوید.

دستگاه های ویپ چگونه کار می کنند؟

دستگاه های ویپ مکانیزم تقریبا مشابهی دارند. فرآیند کار آن ها به این صورت است که توسط باتری داخلی یا خارجی، انرژی لازم برای گرم شدن مولد گرما یا همان کویل تولید می شود و محتویات جویسی که درون ویپ ریخته شده به بخار تبدیل شده و سپس از طریق دهانه ی ویپ یا دریپ تیپ به دهان شما منتقل می شوند.

به جز دستگاه های مکانیکال که قبلا درباره آن ها توضیح کاملی داده ایم، مابقی دستگاه های ویپینگ این امکان را بشما می دهند میزان بخار خروجی که بر اساس المان وات تغییر می کند را کنترل کنید.

پیشنهاد خرید
محتویات جویس چیست؟ | محتویات جویس

سالت توت فرنگی و هندوانه راتلس RUTHLESS EZ DUZ IT

۲۷۰,۰۰۰ تومان۲۷۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

دلیل محبوبیت دستگاه های ویپ چیست؟

شاید یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه ها طراحی ساده و قابلیت حمل آسان آن ها باشد. دستگاه های ویپ این امکان را به شما می دهند به راحتی و در عرض چند ثانیه جویس با طعم دلخواه تان را در دستگاه بریزید و بدون نیاز به فندک و یا کبریت و دود آزاردهنده، از دستگاه تان کام بگیرید و با حجم بخار فوق العاده دل نشینی روبرو شوید.

شاید بسیاری از افراد سیگاری در ابتدا از دستگاه های ویپینگ در کنار سیگار و برای حجم بخار بسیار زیادی که می تواند تولید کند استفاده کنند و با این دید این محصول را بخرند، اما با گذشت زمان وقتی ریه های خود را سبک تر و جرم روی دندان هایشان را کمتر می بینند به طور کلی سیگار را کنار گذاشته و قدرت ویپ را جدی تر می‌گیرند!

لطفا با امتیاز دادن به این مطلب یا محصول مارو دلگرم نمایید.

0 / 5 5 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *