مقالات

نحوه استفاده از پاد سیستم

پاد سیستم یوول کالیبرن جی 3

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن آگاهی جامعه از خطرات سیگار کشیدن مصرف پادسیستم ها بصورت رو به افزایش می باشد.
پاد سیستم ها ، ویپ ها و پاد های یکبار مصرف همگی از تکنولوژی های جدید استفاده می کنند و هدف این تکنولوژی رساندن نیکوتین به بدن در سالم ترین و کم خطر ترین حالت ممکن می باشد.
بسیاری از افرادی که درگیر سیگار کشیدن هستند یا با پاد سیستم ها آشنایی ندارند و یا به اندازه کافی در خصوص روش استفاده از این دستگاهها اطلاعات کافی ندارند و به همین دلیل در هنگام خرید ممکن است انتخاب درستی انجام ندهند.
در این مقاله سعی داریم که اطلاعات کافی در مورد نحوه استفاده از پاد سیستم در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید پس از خرید به نحو احسن از پاد سیستم خود استفاده نمایید.

 

پیشنهاد خرید
نحوه استفاده از پاد سیستم |

پاد سیستم کالیبرن جی زد 2 یوول UWELL CALIBURN GZ2

۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

1. پاد سیستم چیست ؟

پاد سیستم یک دستگاه الکترونیکی کوچک ، سبک و بسیار خوش دست می باشد که جهت ایجاد تجربه کاملا واقعی به سیگار کشیدن اما صورت الکترونیکی ایجاد شده است. پاد سیستم از یک باتری داخلی، یک مخزن جهت ریختن مایع ( به نام کارتریج) و یک المنت گرمایشی (بنام کویل ) است که مایع را با استفاده از حرارت غیر مستقیم به بخار تبدیل می کند. پاد سیستم‌ها به منظور ارایه نیکوتین به مصرف کنندگان سیگار های سنتی ساخته شده است و هدف این سیستم ارایه تجربه ای مشابه سیگار کشیدن اما با کیفیت بالاتر می باشد.
پاد سیستم‌ها معمولاً در اندازه کوچک و سبک تولید می‌شوند و قابلیت حمل و نقل آسان را دارند. در این محصولات عمدتا از سالت نیکوتین ( مایعی که درون پاد سیستم ریخته می شود ) استفاده می شوند اما از جویس ها که دارای نیکوتین کمتری نیز می باشد می توان در پاد سیتسم ها استفاده کرد.

 

2. یک پاد سیستم خوب چه ویژگی هایی می بایست داشته باشد ؟

2.1 حجم باتری : هرچقدر بر روی پاد سیستم باتری بزرگتر و حجیم تری وجود داشته باشد مدت زمان استفاده از دستگاه نیز بیشتر خواهد بود
2.2 مخزن کارتریج : کارتریج هایی با مخزن های بزرگتر شما را از بردن مایع به همراه خود بی نیاز می کند
2.3 برند معتبر : قطعا استفاده از برندهای معتبر باعث می گردد تجربه ای لذت بخش از پاد سیستم داشته باشید

 

3. نحوه استفاده از پاد سیستم

به طور کلی بهتر از قبل از روشن کردن پاد سیستم به توضیحات و دستورالعمل‌هایی که توسط سازنده پاد سیستم ارائه می‌شوند و درون دفترچه راهنما داخل جعبه وجود دارد توجه کنیم. اگر پاد سیستم دارای باتری قابل شارژ است، ابتدا باید باتری را بصورت کامل شارژ کنید. این کار می‌تواند به وسیله کابل USB داخل جعبه یا شارژرهای معمولی متناسب با ولتاژ دستگاه انجام شود.بیشتر پاد سیستم‌ها از کارتریج استفاده می‌کنند. البته بعضی از کارتریج ها بصورت بسته ( کویل و کارتریج با هم ارایه شده) و بعضی از کارتریج ها بصورت باز ( کویل و کارتریج جداگانه ارایه شده ) در جعبه وجود دارد طبق نوع کارتیج ارایه شده مایع را داخلی کارتریج ریخته و پر نمایید. توجه کنید اگر کارتریج به صورت باز ارایه شده می بایست ابتدا کویل را در کارتریج قرار داده و سپس مایع را درون مخزن بریزید.
پیشنهاد می شود پس از پر کردن کارتریج به مدت 15 دقیقه اجازه دهید تمام قسمت های کویل به مایع آغشته شود و پس از این مدت کارتریج را درون دستگاه قرار داده و شروع به نمایید.
توجه داشته باشید که برخی پاد سیستم‌ها نیاز به روشن کردن دارند. معمولا این کار با 5 بار زدن دکمه فایر که بر روی این مدل از دستگاهها وجود دارد اتفاق می افتد و اگر بر روی دستگاه دکمه ای وجود نداشت معمولا نیاز به روشن کردن ندارند و تنها با شروع استفاده سنسور دستگاه اتوماتیک فعال و ویپینگ آغاز می گردد.

 

پیشنهاد خرید
نحوه استفاده از پاد سیستم |

پادسیستم دیجی یو گیک ویپ کارکرده GEEKVAPE DIGI-U

۸۰۰,۰۰۰ تومان۸۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

4. سخن پایانی

در این مقاله از فروشگاه کافه جویس به نحوه استفاده از پاد سیستم پرداختیم. پاد سیستم یک جایگزین بسیار سالم‌تر برای سیگار سنتی بوده و مزایای متعددی به کاربران ارائه می‌دهد. اکثر افرادی که قصد استفاده از پاد سیستم را دارند، در ابتدا با دغدغه نحوه استفاده از آن مواجه می‌شوند. نکات ذکر شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا نحوه صحیح استفاده از پاد سیستم را بدانید و به خوبی از دستگاه خود مراقبت کنید. کافه جویس یکی از بهترین وب سایت ها جهت خرید ویپ و پاد سیستم می باشد که با ارائه محصولات اصل و باکیفیت توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان را به دست آورد.
همچنین به یاد داشته باشید همکاران ما در از ساعت 8 صبح تا 12 شب بصورت رایگان آماده جوایگویی به همه سوالات شما عزیزان می باشند.

لطفا با امتیاز دادن به این مطلب یا محصول مارو دلگرم نمایید.

0 / 5 0 0

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *