مقالات

بهترین پاد سیستم در سال 2023

آیا سیگار الکترونیکی ضرر دارد-بهترین پاد سیستم در سال 2023

بهترین پاد سیستم در سال 2023

در چند سال گذشته، افراد بیشتری از استفاده از ویپ های بزرگ و دست و پاگیر خودداری کرده اند. در عوض، ویپرها به سمت پاد سیستم های ساده و قابل حمل تر جذب شده اند. این پادها جمع و جور هستند، به راحتی مجدد شارژ و قابل استفاده می‌شوند. آنها تا آنجایی که می تواند بدون دردسر کار می کنند، در حالی که طعم عالی و عمر باتری عالی را نیز ارائه می دهند.

 

با محبوبیت فزاینده ی پاد ها، بازار تقریباً هر روز با دستگاه های جدید پر شده است. این مورد انتخاب را بین یک پاد خوب و یک پاد به درد نخور سخت می نماید.

 

برای آسان‌تر کردن کار، این فهرست را گردآوری کرده‌ایم. این دستگاه‌ها همگی بر اساس سهولت استفاده، قابلیت حمل، طعم و کیفیت بخار تولید شده انتخاب شده‌اند تا بتوانید بیشترین استفاده با کمترین هزینه را برای خود داشته باشید.

 

  1. ویپ پاد ووپو آرگوس پی 1

بهترین پاد سیستم در سال 2023

مشخصات فنی

  • ابعاد: 74.6mm x 46.7mm x 17.4mm
  • کارتریج: ظرفیت 2 میلی لیتر، کارتریج قابل تعویض
  • حجم باتری: 800 میلی آمپر ساعت
  • روش استفاده: سنسور اتوماتیک
  • جریان هوا قابل تنظیم: بله
  • وات قابل تنظیم: خیر (تا 20 وات)
  • نوع شارژ: شارژ سریع Type-C PD

 

ویپ پاد ووپو آرگوس پی 1  دارای تعدادی ویژگی است که آن را به یک پاد سیستم عالی تبدیل می کند. شما با دیدن این دستگاه بلافاصله مجذوب طراحی آن خواهید شد.

ویپ پاد ووپو آرگوس پی 1 دارای یک پوشش ساخته شده از آلیاژ روی و پلی کربنات شفاف است که به شما اجازه می دهد تا برد مدار داخل دستگاه را ببینید.

ویپ پاد ووپو آرگوس پی 1  از سری کارتریج های Argus VOOPOO استفاده می کند. این به شما امکان می دهد از کارتریج های قابل تعویض یا کارتریج هایی با کویل های قابل تعویض استفاده کنید. شما دو کارتریج در جعبه پیدا می کنید که هر دو دارای کویل های داخلی هستند: یکی کارتریج 0.7Ω  و دیگری 1.2Ω.

هر کارتریج حداکثر 2 میلی لیتر مایع دارد و می تواند با جویس های معمولی یا سالت نیکوتین استفاده کرد.

یک نوار لغزنده تنظیم جریان هوا در کنار دستگاه وجود دارد که خوب و محکم است و این امکان تنظیمات کوچک و دقیق جریان هوا را فراهم می کند. کارتریج 0.7Ω  به شما یک کشش MTL “معمول” را می دهد، در حالی که کارتریج 1.2 Ω حتی با جریان هوا کاملاً باز است، کشش MTL محکم تری را ارائه می دهد.

طعم و مزه هر دو کارتریج فوق العاده است و به طور قابل توجهی بهتر از سایر کارتریج های موجود در بازار است. آنها همچنین طعم عالی را برای مدت طولانی و از طریق پر کردن مجدد چندین بار ارائه می دهند.

ویپ پاد ووپو آرگوس پی 1  دارای چیپست GENE AI 1.2 است که قدرت کشش را بر اساس میزان سختی دم شما تنظیم می کند. چهار LED به صورت متوالی در حین کشیدن روشن می شوند تا سطح وات خروجی را به شما نشان دهند.

بزرگترین نقطه قوت ویپ پاد ووپو آرگوس پی 1  سازگاری آن با PD Fast Charging است. با استفاده از شارژر سریع PD  می‌توانید دستگاه را تنها در 18 دقیقه کامل شارژ کنید. اگر از یک شارژر معمولی استفاده می‌کنید، می‌توانید مدت زمان شارژ کمی طولانی‌تر 30 دقیقه را انتظار داشته باشید، که هنوز هم سریع است.

ویپ پاد ووپو آرگوس پی 1  فوق‌العاده قابل حمل است، طعم فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و سریع‌تر از هر پاد ویپ موجود در بازار شارژ می‌شود. به این دلایل، ویپ پاد ووپو آرگوس پی 1  بهترین انتخاب برای بهترین پاد ویپ در سال 2024 می باشد.

 

 

  1. ویپرسو ایکراس 3

ویپرسو ایکراس 3

 

 

مشخصات فنی :

  • ابعاد: 115.1mm x 23.6mm x 13.7mm
  • کارتریج: ظرفیت 2 میلی لیتر، قابل تعویض
  • حجم باتری: 1000 میلی آمپر ساعت
  • روش استفاده: ویپینگ با دکمه/ اتوماتیک
  • جریان هوا قابل تنظیم: بله
  • وات قابل تنظیم: ندارد
  • نوع شارژ: Type-C

XROS 3  یکی از بهترین و خوش طعم ترین پادهای شرکت VAPORESSO است. براق، فوق العاده قابل حمل و سبک است. به طور کلی، این دستگاه ظاهر خوبی دارد و در 8 رنگ شیک ساخته شده است.

XROS 3  با توجه به اندازه کوچک خود، باتری 1000 میلی آمپر ساعتی شگفت انگیزی دارد و به سرعت از طریق درگاه Type-C شارژ می شود. XROS 3 همچنین دارای یک نوار لغزنده کنترل جریان هوا است که به شما امکان می دهد تا هوای ورودی را همانطور که دوست دارید تنظیم نمایید.

XROS 3  دارای یک کارتریج 1.0Ω  و همچنین یک کارتریج 0.6Ω  در بسته بندی است. این کارتریج ها دارای ظرفیت 2 میلی لیتر هستند و با تمام دستگاه های XROS سازگار هستند. XROS 3 همچنین با تمام کارتریج های XROS سازگار است.

کارتریج ها کاملاً شفاف هستند و به گونه ای در باتری قرار می گیرند که تقریباً کل محتویات کارتریج کاملاً قابل مشاهده است. با یک نگاه سریع به کارتریج می توان متوجه شد که آیا داخل کارتریج جویس موجود است یا خیر.

این کارتریج‌هایی که به همراه XROS 3 ارائه می‌شوند، از تکنولوژی گرمایشی COREX استفاده می‌کنند. در آزمایش ها، XROS 3  عطر و طعم بهتری نسبت به هر کارتریج دیگری ارائه کرد و هر کارتریج بیش از هفت بار شارژ را بدون هیچ افتی در عملکرد انجام داد.

کارتریج 1.0 Ω صرفاً برای بخار کردن MTL در نظر گرفته شده است و در آن عالی است. یک کشش MTL شل با جریان هوا کاملاً باز و یک کشش MTL محکم با جریان هوا بسته ارائه می کند. تمامی مدلهای سالت نیکوتین با این کارتریج بخار می شوند. طعم مناسب است، گرما عالی است، و گلو را آزار نمی دهند.

کارتریج 0.6Ω  یک عملکرد ضعیف تری ارائه می دهد که هنوز یک MTL است. با جویس 6 میلی گرمی  نیکوتین، ترکیبی عالی از جذب قوی، بخار گرم و رضایت خوب نیکوتین است.

مهم نیست که از کدام یک استفاده می کنید، هر دو کارتریج یک ویپ واقعاً خوب با طعم عالی ارائه می دهند و گرمای بخار کاملاً مناسب است. به طور کلی، XROS 3 یک دستگاه آسان برای استفاده است که فقط کار می کند.

 

  1. پیشنهاد خرید
    بهترین پاد سیستم در سال 2023 | بهترین پاد سیستم

    پاد سالت بلوبری توت فرنگی POD SALT MIXED BERRIES

    ۰ تومان۴۵۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

    پاد سیستم یوول کالیبرن جی 3

پاد سیستم یوول کالیبرن جی 3

 

مشخصات فنی

  • ابعاد: 115.5mm x 24mm x 13.9mm
  • کارتریج: ظرفیت 2.5 میلی لیتر، کارتریج قابل تعویض
  • حجم باتری: 900 میلی آمپر ساعت
  • روش استفاده: دکمه / اتوماتیک
  • جریان هوا قابل تنظیم: بله (کارتریج چرخشی)
  • وات قابل تنظیم: بله (5-25 وات)
  • نوع شارژ: شارژ سریع 2A Type-C

پاد سیستم یوول کالیبرن جی 3  یک پاد کم‌حجم و سبک است که توسط Uwell ساخته شده است که به درستی با جویس و سالت نیکوتین قابل استفاده می باشد. یوول کالیبرن جی 3 یک پاد بسیار لاغر و باریک است که فوق العاده قابل حمل بوده و هم وات و هم جریان هوا را تنظیم می کند و به شما امکان ایجاد تنظیمات کاملا شخصی سازی شده را می دهد.

برای چنین دستگاه کوچکی، پاد سیستم یوول کالیبرن جی 3  یک باتری بزرگ 900 میلی آمپر ساعتی دارد. برای یک روز کامل استفاده سنگین دوام می آورد و تنها در 30 دقیقه به سرعت شارژ می شود. برای راحتی بیشتر، پاد سیستم یوول کالیبرن جی 3  هم بصورت اتوماتیک و هم با استفاده از دکمه قابل استفاده می باشد.

پاد سیستم یوول کالیبرن جی 3  در حال حاضر کاربرپسندتر از مدل قبلی خود، Caliburn G2  است، زیرا از کارتریج قابل تعویض به جای کویل های قابل تعویض استفاده می کند. این کارتریج ها هنوز هم طعم بسیار خوبی دارند و به لطف ساختار جوش اولتراسونیک خود، اصلا نشتی ندارند.

جریان هوا در پاد سیستم یوول کالیبرن جی 3 را می توان با تغییر جهت کارتریج تنظیم کرد. این به اندازه یک دریچه هوای جداگانه خروجی ندارد، اما هنوز هم امکان یک کشش مستقیم ریه محدود یا یک کشش MTL خوب و متوسط ​​را فراهم می کند که درست به نظر می رسد – نه خیلی سفت، بلکه نه خیلی شل و روان.

کالیبرن G3 با حداکثر توان 25 وات کار می کند و وات آن قابل تنظیم توسط کاربر است. اینجاست که صفحه نمایش OLED به کار می آید و همچنین میزان باتری، مقاومت کویل، تعداد پک و زمان فایر شما را نمایش می دهد.

برای خرید یک پاد ساده و در عین حال موثر، پاد سیستم یوول کالیبرن جی 3 دستگاهی است که ناامیدتان  نمی کند.

 

 

 

 

 

  1. پیشنهاد خرید
    بهترین پاد سیستم در سال 2023 | بهترین پاد سیستم

    سالت نیکوتین ویگاد نعناع خنکVGOD MIGHTY MINT

    ۰ تومان۴۵۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

    یوول کالیبرن جی زد 2

 

یوول کالیبرن جی زد 2

مشخصات فنی

  • ابعاد: 72.5mm x 29mm x 23mm
  • کارتریج: ظرفیت 2 میلی لیتر، کویل قابل تعویض
  • حجم باتری: 850 میلی آمپر ساعت
  • روش استفاده: سنسور اتوماتیک
  • قرعه کشی: MTL
  • جریان هوا قابل تنظیم: بله
  • وات قابل تنظیم: خیر (17 وات)
  • نوع شارژ: Type-C

یوول کالیبرن جی زد 2 یک ویپ پاد جمع و جور و بدون سر و صدا است. سبک و قابل حمل است و در 6 رنگ مختلف عرضه می شود. طراحی ارگونومیک با چراغ‌های LED و نوارهای نوری که ظاهر کلی را زیباتر می‌کند، تعادل قابل توجهی بین زیبایی‌شناسی و کاربردی است.

استفاده از این دستگاه آسان است زیرا به تنظیم خاصی نیاز ندارد. وات به طور خودکار بسته به کارتریج مورد استفاده شما تا 17 وات تنظیم می شود و همچنین با کشیدن فعال می شود. برای بخار کردن، فقط روی قسمت دهنی استنشاق کنید.

یوول کالیبرن جی زد 2 دارای دو کویل است: یک کویل 0.8Ω  و یک کویل 1.2Ω.  این کویل ها برای سالت نیکوتین یا جویس های معمولی عالی عمل می کنند. با این حال، مقاومت سیم‌پیچ و وات خروجی برای سالت نیکوتین با میزان نیکوتین متوسط ​​تا بالا مناسب است، و اینجاست که یوول کالیبرن جی زد2   واقعاً بهترین عملکرد خود را دارد.

می‌توانید جریان هوا را با چرخ کوچک کنترل جریان هوا در پایین کارتریج تنظیم و تنظیم کنید. این امر مستلزم برداشتن کارتریج برای تنظیم جریان هوا است که می تواند آزاردهنده باشد، اما به هر حال داشتن قابلیت تنظیم هوا می تواند عالی باشد.

یوول کالیبرن جی زد 2 با باتری داخلی 850 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. این به 2 تا 3 روز استفاده مدواوم از دستگاه منجر می شود. باتری را می توان به سرعت با استفاده از درگاه Type-C برای حداقل زمان خرابی شارژ کرد.

برای هر کسی که به دنبال یک ویپ پاد جمع و جور، خوش طعم و کاربر پسند است، یوول کالیبرن جی زد 2 یک انتخاب عالی است.

 

لطفا با امتیاز دادن به این مطلب یا محصول مارو دلگرم نمایید.

0 / 5 0 0

رتبه صفحه شما:

1 دیدگاه در “بهترین پاد سیستم در سال 2023

  1. آواتار Ali Ali گفت:

    مثل همیشه عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *