مقالات, جویس

بهترین سالت نیکوتین 2023

سالت نیکوتین|بهترین سالت نیکوتین 2023

بهترین سالت نیکوتین 2023

همانطور که می‌دانیم نیکوتین یک ماده شیمیایی است که به طور معمول در سیگار و تنباکو وجود دارد و می‌تواند به مدت طولانی به سلامتی شخص آسیب بزند. اما در بین انواع مختلف سالت‌های نیکوتین، برخی از آن‌ها کمترین تأثیرات جانبی را دارند و به شکل ایمن مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از بهترین سالت‌های نیکوتین، سالت نیکوتین با سطح خنثی است که در این سالت، نیکوتین به شکل دود نمی‌آید و از طریق بخور درآمده می‌شود. این نوع سالت نیکوتین، برای افرادی که به دنبال ترک سیگار هستند و به دنبال روشی امن برای مصرف نیکوتین هستند، گزینه مناسبی است.

The best nicotine salt

  1. جول: شرکت جول (JUUL) یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های سیگار الکترونیکی و پادسیستم‌های سالت نیکوتین است.
  2. نیکترینا: نیکترینا (Nicotina) نیز یک شرکت معروف در زمینه تولید محصولات نیکوتینی مخصوص است.
  3. وپور: شرکت وپور (Vaporesso) یک شرکت بین‌المللی تولیدکننده تجهیزات و محصولات ویپ، از جمله دستگاه‌هایی که برای مصرف سالت نیکوتین مناسب هستند.
  4. سالت‌نیک: سالت‌نیک (SaltNic) یکی دیگر از شرکت‌هایی است که محصولات نیکوتینی با سالت نیکوتین را عرضه می‌کند.
  5. سولت‌آیر: سولت‌آیر (SaltAir) نیز یک شرکت مشهور در دنیای محصولات نیکوتینی با سالت نیکوتین می‌باشد.

 

“I believe that the best nicotine salt on the market is cafejuice.”

سالت رایپ ویپز تمشک سیاه RIPE VAPES BLACKBERRY

۴۲۵,۰۰۰ تومان
سالت رایپ ویپز تمشک سیاه RIPE VAPES BLACKBERRY از عطر و طعم فوق العاده تمشک سیاه ساخته شده‌است بسیار پرطرفدار بوده و یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای ویپینگ است.

سالت نیکوتین ویگاد نعناع خنکVGOD MIGHTY MINT

۴۵۰,۰۰۰ تومان
سالت نیکوتین ویگاد نعناع خنکVGOD MIGHTY MINT که از رایحه و حس تازگی و خنکی نعناع ساخته شده است یکی از دلنشین‌ترین سالت نیکوتین‌های خنک موجود در بازار است.

پاد سالت بلوبری توت فرنگی POD SALT MIXED BERRIES

۴۵۰,۰۰۰ تومان
سالت بلوبری توت فرنگی POD SALT MIXED BERRIES توانسته طرفداران خود را هیجان‌زده کند. این سالت پرطرفدار از طعمی میوه‌ای و دلچسب از ترکیب بلوبری رسیده با تمشک و توت فرنگی شیرین ساخته شده‌است و توانایی متحول کردن ویپینگ شما را دارد. چراکه همزمان با تأمین نیکوتین مورد نیاز، عطر و طعمی کاملاً میوه‌ای و به دور از تنباکو را در هرکام برایتان به ارمغان می‌آورد.

سالت تارت مربای بلوبری پاد سالت POD SALT BLUEBERRY JAM TART

۴۵۰,۰۰۰ تومان
سالت‌های دسری اکثراً طعمی گرم و شیرین همراه با وانیل، کیک یا خامه دارند. این طعم در بین ویپرها بسیار محبوب بوده و یکی از پرفروش‌ترین طعم‌ها به حساب می‌آید. به همین دلیل اکثر کمپانی‌ها در صدد تولید و خلق طعم‌هایی جدید در این زمینه هستند. شرکت انگلیسی پادسالت هم همواره با تکیه بر خلاقیت خود توانسته طعم‌هایی جدید و دلنشین خلق و به بازار عرضه کند. سالت تارت مربای بلوبری پاد سالت POD SALT BLUEBERRY JAM TART با ترکیب طعمی فوق‌العاده دلچسب از ترکیب دسر خوشمزه تارت با مربای بلوبری توانست خیلی زود رضایت مشتریان را جلب کرده است.

سالت تنباکو یخ پاد سالت POD SALT MENTHOL TOBACCO

۴۵۰,۰۰۰ تومان
طعم‌های خنک همیشه طرفداران پر و پا قرص خود را دارند. به همین دلیل اکثر کمپانی‌های معتبر برای جلب رضایت علاقه‌مندان، به تولید سالت‌های خنک ترغیب شده‌اند. کمپانی انگلیسی پادسالت هم از این قاعده مستثنا نیست! سالت تنباکو یخ پاد سالت POD SALT MENTHOL TOBACCO که از طعمی جذاب و خنک از رایحه تلخ و کلاسیک تنباکو در کنار خنکی یخ ساخته شده‌است یکی از دلنشین‌ترین سالت نیکوتین‌های خنک موجود در بازار است.

سالت مارشمالو توت فرنگی پاد سالت POD SALT STRAWBERRY MARSHMALLOW

۴۵۰,۰۰۰ تومان
طعمی دسری و شیرین از ترکیب مارشمالو و توت فرنگی رسیده، همراه با کمی عطر دل‌انگیز وانیل را در سالت مارشمالو توت فرنگی پاد سالت POD SALT STRAWBERRY MARSHMALLOW تجربه کنید.

سالت بمب توت فرنگی ویگاد VGOD STRAWBERRY BOMB

۴۵۰,۰۰۰ تومان

سالت بمب توت فرنگی ویگاد VGOD STRAWBERRY BOMB

طعم های میوه ای همیشه طرفداران پر و پا قرص خود را دارند. به همین دلیل اکثر کمپانی های معتبر برای جلب رضایت علاقمندان، به تولید این نوع سالت ترغیب شده اند. کمپانی آمریکایی ویگاد هم از این قاعده مستثنا نیست! سالت بمب توت فرنگی ویگاد VGOD STRAWBERRY BOMB که از ترکیب توت فرنگی شیرین پاستیلی ساخته شده است یکی از دلنشین ترین سالت نیکوتین های میوه ای و خنک موجود در بازار است.

سالت انبه کُر CORE TROPIC MANGO CHILL

۳۸۰,۰۰۰ تومان

طعمی میوه‌ای و دلنشین از انبه شیرین و رسیده همراه با کمی خنکی را در سالت انبه کُر از کمپانی های زیر مجموعه برند معتبر دینرلیدی تجربه کنید.

سالت نیکوتین تنباکو و کارامل دینرلیدی DINNER LADY CARAMEL TOBACCO

۱۷۰,۰۰۰ تومان
کمپانی انگلیسی دینرلیدی را می‌توان یکی از شناخته شده ترین برند‌های تولید جویس و سالت نیکوتین دانست که همواره محصولات با کیفیت و خوش طعمی را تولید می‌کند. این برند با تکیه بر خلاقیت خود طعم‌های جدیدی را خلق و به بازار عرضه می‌کند. سالت نیکوتین تنباکو و کارامل دینرلیدی را می توان یکی از خوش طعم ترین طعم های ترکیبی تنباکویی دانست و برای کسانی که طرفدار این مدل از طعم ها می باشند سالت نیکوتین تنباکو و کارامل دینرلیدی به شدت پیشنهاد می گردد

بهترین سالت نیکوتین

سالت نیکوتین به عنوان یک جایگزین برای سیگارهای سنتی، به تدریج در بازارهای جهانی پیدا شده است. با توجه به اینکه سالت نیکوتین می‌تواند باعث ایجاد اعتیاد شود، انتخاب بهترین سالت نیکوتین برای شما بسیار مهم است. در این مقاله، بهترین سالت نیکوتین را بررسی خواهیم کرد.

سالت نیکوتین چیست؟

سالت نیکوتین یک نوع نیکوتین است که با استفاده از اسیدهای آلی، در سیستمی تولید می‌شود. در مقایسه با نیکوتین سنتی، سالت نیکوتین با سرعت بیشتری به خون جذب می‌شود و این باعث می‌شود که افراد بتوانند نیکوتین را با سرعت بیشتری مصرف کنند. همچنین، سالت نیکوتین باعث ایجاد بخار بیشتری می‌شود و همین باعث می‌شود که تجربه سیگار کشیدن برای افراد بهتر شود.

بهترین سالت نیکوتین

تعداد زیادی برند سالت نیکوتین در بازار وجود دارد، اما بهترین سالت نیکوتین برای شما بستگی به سلیقه شما دارد. در ادامه به برخی از بهترین برندهای سالت نیکوتین در بازار اشاره خواهیم کرد.

1. Juul

Juul یکی از برندهای محبوب سالت نیکوتین در بازار است. این برند با داشتن طراحی ساده و شیک، توانسته است برای خود محبوبیت بسیار زیادی جذب کند. Juul با داشتن طعم‌های مختلف، می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی با سلیقه‌های مختلف باشد.

2. Naked 100

Naked 100 یکی دیگر از برندهای محبوب سالت نیکوتین در بازار است. این برند با داشتن طعم‌های متنوع، از جمله توت فرنگی، مرکبات و…، توانسته است محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران خود کسب کند.

3. Mr. Salt-e

Mr. Salt-e نیز یکی از برندهای محبوب سالت نیکوتین در بازار است. این برند با داشتن طعم‌های مختلف، از جمله توت فرنگی، پرتقال و…، توانسته است محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران خود کسب کند.

نتیجه‌گیری

در نهایت، برای اینکه بتوانید بهترین سالت نیکوتین را برای خودتان پیدا کنید، باید برندهای مختلف را آزمایش کنید و سپس برای خودتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین، باید به یاد داشته باشید که سالت نیکوتین یک ماده‌ی اعتیادآور است و باید به مصرف آن بسیار محتاط باشید.

The 10 Best Nic Salt E-Liquid Flavours Right Now!
  • Gummy Bear by Elux.
  • Fizzy Cherry by Elux.
  • Blue Raspberry by IVG.
  • Slow Blow by Nasty Juice.
  • Blueberry Sour Raspberry Elfliq by Elf Bar.
  • Kiwi Passion Fruit Guava Elfliq by Elf Bar.
  • Black Ice Seriously Bar Salts by Doozy Vape Co.
  • Pink Lemonade by Bar Juice.

10 بهترین طعم دهنده E-Liquid سالت نیکوتین در حال حاضر!
Gummy Bear توسط Elux.
گیلاس گازدار الوکس.
تمشک آبی توسط IVG.
Slow Blow توسط Nasty Juice.
تمشک ترش بلوبری Elfliq توسط Elf Bar.
Kiwi Passion Fruit Guava Elfliq توسط Elf Bar.
سالت های نواری یخ سیاه توسط شرکت Doozy Vape Co.
لیموناد صورتی با شرکت  Bar Juice.

بهترین سالت نیکوتین

شرکت‌های زیادی در زمینه تولید جویس فعالیت می‌کنند. حالا که فهمیدیم سالت نیکوتین چیست، در این بخش برای انتخاب بهترین برند سالت نیکوتین چند شرکت مطرح و فعال در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

شرکت توکیو

شرکت توکیو دارای گواهی‌‌نامه‌های FDA، TP و CCSPI است. محصولات توکیو جویس در تگزاس طراحی می‌شوند‌. این برند را شاید بتوان بهترین برند سالت نیکوتین در زمینه مشتری مداری و تعهد کاری دانست. با توجه به نظارت کامل در طول پروسه تولید محصولات، می‌توانید که کیفیت بالای جویس سالت‌ها اطمینان داشته باشید.

شرکت دکتر ویپ

دکتر ویپ از مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده جویس و جویس سالت است. میزان بالای محبوبیت دکتر ویپ در بازار ایران، موجب شده است تا برخی آن را بهترین برند سالت نیکوتین بدانند. این کمپانی اولین بار در سال ۲۰۱۴ فعالیت در زمینه تولید جویس را آغاز نمود. جویس‌های دکتر ویپ  در انواع طعم‌های میوه‌ای و تنباکویی به بازار عرضه می‌شود.

شرکت ویگاد

جویس سالت‌های ویگاد از پرفروش‌ترین و شناخته‌شده‌ترین جویس‌های موجود در بازار هستند. علت محبوبیت بالای این برند را می‌توان به خاطر کیفیت بی‌نظیر محصولات ویگارد دانست. جویس‌های سالت سری بمبی با طعم میوه‌های مختلف از پرطرفدارترین جویس‌های شرکت ویگارد هستند.

 

شرکت نستی

شرکت نستی در مقایسه با شرکت‌های قبلی جدیدتر است. با این حال توانسته جای خود را در بازار فروش انواع جویس پیدا کند. شرکت نستی یک برند مالزیایی است.

این برند کار خود را در سال ۲۰۱۵ در زمینه تولید محصولات مرتبط با ویپینگ آغاز کرده است. جویس سالت‌های میوه‌ای نستی از بهترین جویس سالت‌های موجود در بازار هستند.

شرکت رایپ ویپز

بزرگ‌ترین علت وجود این شرکت در لیست بهترین برند سالت نیکوتین، کیفیت بالای محصولات آن است. برند رایپ ویپز یک برند آمریکایی بوده و تمامی جویس‌های آن دست ساز است. البته توجه داشته باشید که همین نکته باعث شده تا میزان VG نسبت به PG یکسان و ثابت نباشد.

بهترین سالت نیکوتین طعم‌دار

تا اینجا با بهترین شرکت‌ها در لیست بهترین برند نیکوتین سالت آشنا شدیم. حالا چند مورد از بهترین سالت نیکوتین‌های طعم‌دار را به شما معرفی می‌کنیم. امیدوارم با این اطلاعات ویپینگ لذت بخش‌تری را تجربه نمایید.

سالت نیکوتین بمب انبه و یخ ویگارد

سالت نیکوتین انبه و یخ از سری بمب یکی از پرطرفدارترین جویس سالت‌های طعم‌دار است. این جویس طعمی شیرین و خنک دارد. سالت‌های ویگاد تولید کشور آمریکا هستند. طعم میوه‌ای و خنک بمب انبه و یخ ویگاد از محبوبیت بالایی بین هواداران ویپینگ برخوردار است.

انبه و طعم از پرطرفدارترین اسانس‌ها در در جویس‌های سالت است. به همین دلیل کمپانی‌های متعدی اقدام به تولید سالت نیکوتین با این طعم می‌کنند. علاوه بر شرکت ویگارد، نستی، BLVK، جامی و بازوکا اقدام به تولید سالت انبه و یخ نموده‌اند.

سالت نیکوتین پرتقال توسرخ و یخ BLVK

سالت پرتقال خونی با یخ شرکت BLVK دارای طعمی خنک و تا حدودی شیرین است. نکته مثبت درباره این محصول این است که شیرینی آن در حدی زیادی نیست که شما را اصطلاحا پس بزند. سالت پرتقال قرمز و یخ از آن دسته طعم‌هایی است که برایتان تکراری نخواهد شد.

سالت نیکوتین تنباکو و عسل ویگاد

ویگاد را می‌توان معتبرترین برند سالت نیکوتین در زمینه تولید سالت‌های طعم‌دار دانست. سالت سیگار کوبایی به همراه عسل تجربه‌ای بی‌نظیر از ویپینگ را به شما ارائه خواهد داد.

نسبت گلیسیرین گیاهی به پروپیلن گلیکول در این محصول ۷۰ به ۳۰ است. بنابراین برای افرادی که علاقه به وپینگ با بخار زیاد دارند، سالت تنباکو و عسل شرکت ویگارد بهترین انتخاب است.

سالت نیکوتین VCT رایپ ویپز

سالت‌های VCT با طعم تنباکو،کاستارد و وانیل از محبوب‌ترین طعم‌های این شرکت است. توجه داشته باشید که سالت‌ها برای دستگاه‌های پاد مناسب هستند. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، جویس‌های رایپ ویپز دست ساز هستند. برای افزایش سطح کیفیت، این جویس‌ها را برای مدتی زیر خاک نگهداری می‌کنند.

سالت نیکوتین توت فرنگی دکتر ویپ

سالت سری جم دکتر ویپ، با طعم توت فرنگی یکی دیگر از جذاب‌ترین سالت نیکوتین‌های موجود در بازار است. طعم این سالت مانند آبنبات توت فرنگی، ترش و شیرین است.

البته دقت داشته باشید که ممکن است با استفاده از این سالت، دهان شما کمی بیشتر از حد معمول خشک شود. بنابراین سعی کنید روزانه به مقدار مناسبی آب و مایعات بنوشید.

لطفا با امتیاز دادن به این مطلب یا محصول مارو دلگرم نمایید.

0 / 5 4.81 16

رتبه صفحه شما:

4 دیدگاه در “بهترین سالت نیکوتین 2023

  1. آواتار فاتحیان فاتحیان گفت:

    خیلی مقاله کامل و جامعی بود ممنون از اطلاعات خوب و محصولاتزبا کیفیت شما ایکاش تتوع مخصولاتتون بیشتر کنید

  2. آواتار عمو مجید عمو مجید گفت:

    سالت نیکوتین با سالت تنباکو چه فرقی داره اصلا منکه سیگار میکشم کدومش واسه من مناسب تره ممنون از سایت خوبتون

    1. آواتار admin admin گفت:

      در مقالات سایت موجود هست لینک زیر را دنبال بفرمایید.سالت نیکوتین با سالت تنباکو

  3. آواتار رضا رضا گفت:

    توضیحاتتون خیلی کامل بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *