جویس

انواع جویس کاپیتان بلک

انواع جویس کاپیتان بلک

جویس کاپیتان بلک

ایجویس هرکولس کاپتان بلک محصولات پرطرفدار برای استفاده ی افرادی مناسب است که نیاز به حجم بالایی از دود با نیکوتین پایین دارند و عموما به افرادی که قلیان مصرف می کنند پیشنهاد می شود. محصولات هرکولس با ترکیبات میوه ای، تنباکویی و دسری خلاقانه و خوش طعم جایگاه ویژه ای در بین ویپرها برای خود ساخته اند.

ایجویس کاپتان بلک برند HERCULES یک رایحه ی جذاب است که برای مدت ها می تواند شما را با خودش همراه کند. طعم دلنشین تنباکوی تازه و کمی تلخ در ترکیب با مزه ی خامه ی شکلاتی و وانیل یک معجون دلپذیر را برای دوست داران ایجویس های تنباکویی خلق کرده است. هرکولس توانسته این طعم را در حدی اعلا برای ایجویس های خود فرآوری کند.

انواع جویس کاپیتان بلک | جویس کاپیتان بلک,انواع جویس کاپیتان بلک

پیشنهاد خرید
انواع جویس کاپیتان بلک | جویس کاپیتان بلک,انواع جویس کاپیتان بلک

جویس هرکولس کاپیتان بلک Hercules Capitan Black

۲۴۰,۰۰۰ تومان۲۴۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

فرق جویس کاپیتان بلک و سالت

هشدار: این محصول برای استفاده در دستگاه هایی که به مقاومت زیر0.6 اهم می رسند در نظر گرفته شده است. ما توصیه می کنیم از این مایع در سیستم Vape و اتومایزرهای با مقاومت کم و کامدهی بالا استفاده شود. این جویس مناسب افرادیست که قبلا قلیان مصرف می کردند. در صورتی که این طعم را دوست دارید اما به میزان نیکوتین کمتری نیاز دارید، می‌توانید حجم نیکوتین پایین تری از آن را تهیه کنید .

جویس تنباکو وانیل هرکولس HERCULES VCT 120ML

اتمام موجودی

جویس تنباکو وانیل هرکولس که از ترکیب تنباکوی خالص، کاستارد شیرین در کنار عطر وانیل تشکیل شده است. با یکبار ویپینگ این ایجوس فوق العاده، شیفته آن خواهید شد.

جویس تنباکو کاستارد شکلات هرکولس HERCULES COCO 120ML

اتمام موجودی

جویس تنباکو کاستارد شکلات هرکولس، که از ترکیب تنباکوی تلخ همراه با کاستارد شیرین و شکلات همراه با عطر و طعم وانیل ساخته شده، یکی از پرطرفدار‌ترین ایجوس‌های کمپانی معتبر مالزیایی هرکولس Hercules است. ویپینگ جویس کوکو نیاز شما به نیکوتین را رفع کرده و تجربه طعمی گرم، شیرین و تنباکویی را به شما هدیه می‌دهند.

جویس دوسیب هرکولس HERCULES DUBLE APPLE

اتمام موجودی

جویس دوسیب هرکولس HERCULES DUBLE APPLE ساخت شرکت هرکولس در مالزی یکی از پرطرفدارترین طعم های قلیانی موجود در بازار می باشد. مخصوصا اگر با توجه به این نکته که از قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول برخوردار می باشد.

جویس تارت لیمو هرکولس Hercules Lemon Tart e-juice

اتمام موجودی
جویس تارت لیمو هرکولس یک طعم بی نظیر با پایه دسری میباشد . طعم نوستالژی یک کیک عصرانه لیمویی شیرین در داخل این جویس نهفته شده است . کمپانی هرکولس یک زیر شاخه از برند مالزیایی Nasty میباشد . اگر به جویس های دسری با پایه طعم کیک شیرین علاقه مند هستید ، بی شک یکی از بهرین گزینه ها برای شما جویس لمون تارت هرکولس میباشد .

جویس تنباکو قهوه هرکولس HERCULES COFFEE TOBACCO 120ML

اتمام موجودی

بسیاری از ویپر‌ها به جویس‌های تنباکویی علاقه دارند علی الخصوص افرادی که قبلاً از سیگار استفاده کرده‌اند و به طعم آن علاقه دارند. رایحه و طعم تنباکو در این نوع جویس کاملاً مشهود است. کمپانی مالزیایی هرکولس که به یکی از برند‌های معتبر در زمینه تولید جویس و سالت نیکوتین تبدیل شده، طعم‌های تنباکویی بسیار دلپذیری را تولید و به بازار عرضه کرده است. جویس تنباکو قهوه ترکیبی فوق العاده از ترکیب تنباکوی اصیل همراه عطر و طعم قهوه است که ویپینگ آن، شما را به وجد خواهد آورد.

جویس انگور سیاه و یخ هرکولس

اتمام موجودی

مشخصات جوس انگور سیاه و یخ هرکولس

  • ظرف پلاستیکی نوک تیز
  • ۶۰ میل
  • نیکوتین 3 میلی گرم
  • ساخت مالزی
  • وی جی ۷۰
  • پی جی ۳۰

جویس هرکولس هندوانه و یخ JUICE HERCULES WATERMELON ICE

اتمام موجودی

مشخصات جویس هرکولس هندوانه و یخ JUICE HERCULES WATERMELON ICE

  • ظرف پلاستیکی سر تیز
  • نیکوتین 3
  • شرکت سازنده هرکولس
  • جهت استفاده در دستگاههای ویپ یا دوکاره
  • حجم 120 میلی گرم
  • ساخته شده در کشور مالزی
  • صد در صد اوریجینال

جویس هرکولس دو سیب Hercules Double Apple

اتمام موجودی

مشخصات جویس هرکولس دو سیب Juice Hercules Double Apple

  • حجم ۶۰ میل
  • قوطی پلاستیکی نوک تیز
  • ساخت شده در کشور مالزی تحت نظارت شرکت نستی
  • صد در صد اورجینال
  • درصد نیکوتین 0
  • VG 70 - PG 30

جویس کاپیتان بلک هرکولس HERCULES CAPTAIN BLACK

اتمام موجودی

جویس کاپیتان بلک هرکولس HERCULES CAPTAIN BLACK ساخت شرکت هرکولس در مالزی یکی از پرطرفدارترین طعم های تنباکویی موجود در بازار می باشد. مخصوصا اگر با توجه به این نکته که از قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول برخوردار می باشد.

جویس هرکولس پرتقال نعنا Hercules Mintor

اتمام موجودی

جویس هرکولس پرتقال نعنا، محصول برند هرکولس HERCULES است. این برند زیرمجموعه کمپانی مالزیایی نستی Nasty بوده و همین موضوع ضامن کیفیت محصولات این برند است. بی شک با یکبار ویپینگ این ایجوس، طعم عالی آن را فراموش نخواهید کرد.

جویس آدامس دارچینی هرکولس HERCULES ASIAN TREE 120ML

اتمام موجودی

کمپانی مالزیایی هرکولس یکی از معتبر و شناخته شده‌ترین برند‌های تولید جویس و سالت نیکوتین در جهان است. این برند که همیشه با اتکا بر خلاقیت خود طعم‌های جدید را خلق و به بازار عرضه می‌کند، این بار هم جویس آدامس دارچینی هرکولس با ترکیب دلنشین و نسبتا شیرین از آدامس دارچینی توانسته طعمی جدید و بسیار دلپذیر تولید کند. اگر طرفدار طعم های گرم هستید، در خرید این محصول تردید نکرده و تجربه ویپینگ هیجان انگیزی را با این جویس به خود هدیه دهید.

جویس هرکولس کاپیتان بلک Hercules Capitan Black

اتمام موجودی

مشخصات جویس هرکولس کاپیتان بلک Juice Hercules Capitan Black

  • حجم ۶۰ میل
  • قوطی پلاستیکی نوک تیز
  • ساخت شده در کشور مالزی تحت نظارت شرکت نستی
  • صد در صد اورجینال
  • درصد نیکوتین 0
  • VG 70 - PG 30


ویژگی های ایجویس هرکولس کاپتان بلک :

  • جویس ارزان و با کیفیت
  • بطری 120 میلی لیتری
  • درپوش مخصوص دارای قفل کودک
  • سری سوزنی برای تخلیه ی دقیق و کاهش هدررفت
  • 30%   پروپیلن گلیکول(PG)
  • 70%  گلیسرین طبیعی(VG)
  • فرمولاسیون ایجویس
  • ساخته شده برای وات بالا و سیستم ویپ
  • ساخته شده در مالزی
  • نیکوتین های موجود 3 و 6 میلی گرم
  • دارای باتل محکم شفاف

در انتخاب ایجویس مناسب عوامل بسیاری می توانند موثر باشند. حجم بخار مورد نیاز، میزان نیکوتین، اهمیت طعم رسانی و سلیقه ی شما در انتخاب طعم هرکدام می توانند تاثیر زیادی بر این ماجرا داشته باشند.

به صورت مختصر برای حجم بخار و طعم دهی به میزان نسبت VG و PG ایجویس خود دقت کنید. عموما ایجویس هایی که میزان VG بیشتری دارند کلود های غلیظ تر با طعم ضعیف تری تولید می کنند و PG بیشتر باعث طعم رسانی قوی تر و بخاردهی نرم تری می شوند. نیکوتین موجود در ایجویس ها بسیار پایین و متفاوت با سالت نیکوتین هست و تنها مقدار کمی در طعم ایجویس می توانند اثرگذار باشند.

جویس های هرکولس یکی از خوش طعم ترین برند های جویس در دنیاست، کمپانی محبوب NASTY با ایجاد زیرمجموعه ی هرکولس جویس های معمولی و سالت را در طعم های میوه ای، دسری و تنباکویی با اسم و اسانس هایی جذاب وارد بازار کرده است. همین موضوع ضامن کیفیت محصولات این برند است. این کمپانی مالزیایی معروف، جویس های خود را در سطح بالایی از کیفیت در سرتاسر دنیا عرضه می کند.

انواع جویس کاپیتان بلک

انواع جویس کاپیتان بلک

جویس کاپیتان بلک اورجینال

برای تشخیص جویس اورجینال حتما باید چک کنید که در کف محصول نماد گوریلا و بارکد حک شده توسط کمپانی تولید کننده وجود داشته باشد که به هیچ وجه نمی توانید آنرا خراش دهید یا از روی محصول پاک کنید. و هچنین می توانید بارکد محصول را اسکن کرده و از اصالت آن  مطمئن شوید.

با این حال تیم ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی سئوالات شما در این خصوص خواهد بود. ما در فروشگاه روکو ویپ به شما تضمین و گارانتی 7 روزه اصالت کالا می دهیم تا شما با خیال راحت تنها و تنها به تجربه ای جذاب در استفاده از محصولات اورجینال دست یابید.

ایجویس طعم کاپیتان بلک پیوریتی Purity
ترکیبی صاف از عطر کاپیتان بلک و نیکوتین یک طعم بی نظیر از کاپیتان بلک رو ارائه میده.
این جویس واقعا برای کسانی که دنبال طعم های بالانس و متعادل هستند مناسبه.
بسته بندی این محصول جدید شده و دارای میله قطره چکان هستش .
این موضوع باعث راحت تر ریختن ایجویس داخل دستگاه میشه.

مشخصات ایجویس طعم کاپیتان بلک پیوریتی Purity

۷۰VG/30PG

طعم کاپیتان بلک

حجم ۳۰ میلی لیتر

نیکوتین ۶mg/30ml

ساخت کمپانی پیوریتی

بسته بندی شده در شرکت اوزسا شیمی ترکیه

کاپتان بلک – Captain Black

کاپتان بلک – Captain Black نام یک برند سیگار ، تنباکو ، عطر و ادکلن می باشد که در سال 1931 خریداری شد و به ادامه کار خود پرداخت.
از آن جایی که کاپتان بلک شرکت بسیار بزرگی است سیگار ها و توتون های زیادی رادر طعم های مختلف  به تولید رسانده که هر کدام در جایگاه خود حس های متفاوت و خاصی را برای شما به ارمغان می آورند.
کاپتان بلک – Captain Black از آنجایی که محبوبیت بسیاری در بین طرفداران دارد به دلیل این محبوبیت محصولات آن درجات کیفی مختلفی دارند. می توان اصالت توتون ها سیگارها را از کشتی ای که بر روی محصول کشیده شده به عننوان لوگو فهمید که به عبارتی اگر کشتی چوبی بدون بادبان بود این به این معنی است که محصول خریداری شما اصالت خود را دارد و اگر کشتی چوبی بادبان داشت از درجه کیفی پایین تری برخوردار می باشد.

عامل بعدی که می توان درجه کیفیت را سنجید خطی که بر دور کشتی کشیده شده است را می توان در نظر گرفت اگر خط طلایی باشدگرید A ، اگر مشکی باشد گرید B باید آن را در نظر گرفت.

تذکر 1 :

هنگام انتخاب جویس ، به نیکوتین آن دقت کنید چرا که جویس های نیکوتین بالا مانند سالت نیکوتین ها برای ویپ های معمولی استفاده نمی شوند و جویس های معمولی مانند همین مدل که در این صفحه مشاهده کردید برای دستگاه های ویپ معمولی مورد استفاده قرار میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب جویس به بخش مقالات مراجعه کنید.


تذکر 2 :

در صورتی که دانش کافی در مورد جویس ها ندارید ، از طریق (شماره های تماس) می توانید با ما در ارتباط داشته باشید.

توجه

برند هرکولس زیر مجموعه شرکت معروف نستی می باشد که میتوانید این محصول را فقط از نمایندگی اصلی در ایران، فروشگاه کافه جویس تهیه کنید.


لطفا با امتیاز دادن به این مطلب یا محصول مارو دلگرم نمایید.

0 / 5 3.91 11

رتبه صفحه شما:

10 دیدگاه در “انواع جویس کاپیتان بلک

  1. آواتار حاج مجید حاج مجید گفت:

    ممنون من خرید کردم عالی بود

  2. آواتار علی مشیری علی مشیری گفت:

    مقاله جالی بود استفاده کردیم بسیار عالی ممنون

  3. آواتار نگار نگار گفت:

    جسارتا این طهم کاپیتان بلک شبیه پیپ می مونه یا فرق می کنه !؟

    1. آواتار admin admin گفت:

      بسیار شبیه طعم پیپ هست

  4. آواتار رضا رضا گفت:

    منکه عاشقش شدم خونه بوی پیپ گرفته

  5. آواتار ارجمند ارجمند گفت:

    آیا از جویس هم میشه در دستگاه پاد سیستم هم استفاده کرد؟؟
    اگر با سالت دارای نیکوتین ۵۰ میکس بشه ، میشه در دستگاه پاد استفاده کرد ؟؟

    1. آواتار cafejuice cafejuice گفت:

      با سلام

      شما معمولا با استفاده از کارتریج های 0.8 دهم و یا بیشتر می تونید از جویس هم استفاده کنید
      در خصوص مورد دوم به طور کلی مخلوط کردن سالت با جویس پیشنهاد نمی شه

      وقت بخیر

  6. آواتار سعید سعید گفت:

    من خریدم اصلا بوی کاپیتان بلک نمی‌ده. یه شیشه گنده. بنظر شما حالا چکار کنم؟!؟!

    1. آواتار admin admin گفت:

      بوش به غلظت و بوی پیپ نیست دوست عزیز وگرنه اصلا قابل کشیدن نیست با ویپ

  7. آواتار سعید سعید گفت:

    اصلاً بوی پیپ یا تنباکو کاپیتان بلک نمیده. حتی سر سوزن. کاشکی لااقل شیشه هاش ۳۰ میل بود. اگه کسی می‌پسندید دوباره می‌خرید. اگه خوشت نیاد یه شیشه ۱۲۰ میل ۶۰۰ هزار تومنی رو دستت مونده. نه امکان تست داره نه بو کردن قبل از خرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *