جویس, دستگاه ویپ

نقد و بررسی سالت تنباکو کارامل وانیلی رایپ ویپز

سالت تنباکو کارامل

سالت تنباکو کارامل وانیلی رایپ ویپز RIPE VAPES VCT

این سالت ، تولید شده از بهترین تنباکوی ویرجینیای آمریکاست و ترکیبی از طعم گرم وانیل و مقداری کاستارد تازه در خود دارد. این ترکیب خوش مزه ، وی سی تی را به پر فروش ترین سالت نیکوتین از شرکت رایپ ویپز تبدیل کرده است.

نقد و بررسی سالت تنباکو کارامل وانیلی رایپ ویپز RIPE VAPES VCT:

سالت نیکوتین ها که از درصد نیکوتین بالاتری نسبت به جویس های معمولی برخوردارند، در طعم های مختلفی تولید می‌شوند. که طعم تنباکویی یکی از پرطرفدار ترین آن هاست.
حالا تصور کنید تلخی تنباکو با طعمی شیرین، ملایم و کمتر شود. خامه، کیک، کاستارد، عسل و … طعم های شیرینی هستند که ترکیبشان با تنباکو بسیار دلپذیر می‌شود.

 

علاقه ویپر ها به این طعم و طرفداران بسیار زیادی که دارد باعث شده کمپانی های بزرگ ترغیب به تولید این طعم شوند. شرکت رایپ ویپز در این عرصه یکی از پرچمداران است که توانسته با تولید طعم هایی جدید و خلاقانه رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب کند. سالت نیکوتین وی سی تی که از ترکیب تنباکو و کارامل همراه با رایحه دلنشین وانیل ساخته شده .هم یکی از محصولات پرفروش این برند است.

جویس سالت تنباکویی مناسب کسانی است که طعم سیگار را میپسندند.

تنباکویی به این معنی که بوی سیگار را بدهند نیست.

جویس های سالت تنباکویی از سیگار های کوبایی یا تنباکو نسوخته سیگار تشکیل شدند.

اگر طعم های سیگار برگ کوبایی یا توتون را میپسندید,میتوانید از جویس های سالت پایه تنباکویی,

در داخل ویپ های پاد سیستم استفاده نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی از مشاوره رایگان تاج ویپ استفاده نمایید.

با برند رایپ ویپز آشنا شوید

برند رایپ ویپز یکی از محبوب ترین تولید کنندگان جویس ها و سالت نیکوتین ها در بین ویپر هاست ، که دلیل آن هم این است که فرمول های ساخت آنها به صورت دستی تست می شوند. از این رو Ripe Vapes جوایز و مدال های زیادی را کسب کرده است .

نیکوتین سالت چیست ؟

نیکوتین سالت ها ایجوس های معمولی اما دارای نیکوتین بسیار بالا هستند که برای استفاده در دستگاه های مقاومت. بالا با خروجی ضعیف تولید شده اند. اصلی ترین مزیت این جویس ها ، وجود نیکوتین بسیار بالاست که با چند پاف ( کام ) ساده ، کاربر را به سرعت از نیکوتین بی نیاز می کند.

لطفا توجه فرمایید : سالت تنباکو کارامل وانیلی رایپ ویپز تنها جهت استفاده در. دستگاه های Pod System با مقاومت بالا و خروجی ضعیف ساخته شده اند. و استفاده از آنها در دستگاه های Sub-Ohm با خروجی قدرتمند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

پیشنهاد می کنیم

سالت نیکوتین ها به دلیل نوع ترکیب.آن ها و مواد تشکیل دهنده متفاوت ، این مواد روی هم انباشته می شوند .و پیشنهاد می کنیم پیش از پر کردن تانک خود ، سالت خود را به خوبی تکان دهید تا تجربه ی بهتری از طعم دهی داشته باشید.

توجه کنید : کلیه محصولات موجود در (کافه جویس) دارای ضمانت اصالت کالا هستند .و شما می توانید با خیالی آسوده. کلیه محصولات اورجینال  RIPE VAPESرا در فروشگاه خریداری کنید.هر کدام از محصولات رایپ ویپز دارای QR کد یکبار مصرف میباشد که شما میتوانید داخل سایت رایپ ویپز اصالت محصول را چک کنید.

لطفا با امتیاز دادن به این مطلب یا محصول مارو دلگرم نمایید.

0 / 5 5 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *