جویس

بهترین جویس تنباکویی

بهترین جویس تنباکویی

بهترین جویس تنباکویی | بهترین ایجویس تنباکویی | جویس تنباکویی

چند سالی است که ویپینگ در بین ایرانی‌ها بسیار باب شده است و افراد زیادی به استفاده از دستگاه‌های ویپ رو آورده‌اند. یکی از مواردی که بیشترین تاثیر را در کیفیت ویپینگ دارد، جویس یا ایجویسی است که در دستگاه ویپ ریخته می‌شود.

بعضی از جویس‌ها از کیفیت طعم فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و تجربه ویپینگ بی‌نظیری را برای شما به همراه خواهند داشت. در این مقاله می‌خواهیم جویس‌هایی را به شما معرفی کنیم که توانسته‌اند با ارائه کیفیت و طعم دهی فوق‌العاده، بین علاقه‌مندان به ویپینگ در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار شوند. قبل از این که به معرفی بهترین جویس تنباکویی موجود در ایران بپردازیم، در ابتدا مفهوم جویس را برای افرادی که به تازگی به ویپینگ علاقه‌مند شده‌اند شرح دهیم.

جویس رایپ ویپز تنباکو کاستارد موز RIPE VAPES VCT BANANA

۴۵۰,۰۰۰ تومان
ترکیبی خاص و دلچسب از رایحه تنباکو با دسر خامه ای کاستارد و موز رسیده، در کنار عطر دل‌انگیز وانیل را در جویس رایپ ویپز تنباکو کاستارد موز RIPE VAPES VCT BANANA از شرکت رایپ ویپز را تجربه کنید.    

جویس رایپ ویپز تنباکو بادام RIPE VAPES VCT SWEET ALMOND

۴۵۰,۰۰۰ تومان
طعمی دسری، تنباکویی و خاص از ترکیب طعم تلخ و اصیل تنباکو همراه با کاستارد خامه ای و عطر و طعم دل نشین وانیل در کنار طعم گرم بادام شیرین را در جویس رایپ ویپز تنباکو بادام RIPE VAPES VCT SWEET ALMOND تجربه کنید.

جویس رایپ ویپز تنباکو کاستارد کارامل RIPE VAPES VCT CARAMEL

۴۵۰,۰۰۰ تومان
جویس رایپ ویپز تنباکو کاستارد کارامل RIPE VAPES VCT CARAMEL یک ترکیب جذاب از تنباکو با کیفیت بهمراه شیرینی کاستارد و لطافت کارامل توسط شرکت معتبر رایپ ویپز تولید و جهت علاقمندان به جویس های تنباکویی به بازار ارایه شده است.

جویس رایپ ویپز تنباکو دارچین RIPE VAPES VCT CINNAMON

۴۵۰,۰۰۰ تومان
جویس رایپ ویپز تنباکو دارچین RIPE VAPES VCT CINNAMON طعمی دسری، تنباکویی و خاص از ترکیب طعم تلخ و اصیل تنباکو همراه با کاستارد خامه ای و عطر و طعم دل نشین وانیل در کنار رایحه دارچین برای شما به ارمغان آورده است.

جویس رایپ ویپز تنباکو کاستارد پسته RIPE VAPES VCT PISTA

۴۵۰,۰۰۰ تومان
جویس رایپ ویپز تنباکو کاستارد پسته RIPE VAPES VCT PISTA ترکیبی خاص و بی‌نظیر از رایحه تنباکو و دسر خامه‌ای کاستارد، در کنار پسته و عطر دل‌انگیز وانیل که توسط شرکت رایپ ویپز تولید و به علاقه مندان ویپینگ ارایه شده است.

جویس تنباکو کارامل وانیل بازوکا BAZOOKA TOBACCO

۴۰۰,۰۰۰ تومان
جویس‌های تنباکویی همیشه جز پرفروش‌ترین طعم‌های تولید شده، بوده و هستند. زمانی که تلخی تنباکو با یک طعم دسریِ شیرین تعدیل می‌شود، لذت ویپینگ را دوچندان می‌کند. کمپانی معتبر، شناخته‌شده و خلاق آمریکایی بازوکا با علم به این موضوع اقدام به تولید جویس تنباکو کارامل وانیل بازوکا BAZOOKA TOBACCO کرده‌است. این جویس از ترکیب طعم تلخ تنباکو همراه با شیرینی کارامل و رایحه وانیل، شما را به وجد خواهد آورد.

جویس تنباکو کارامل راتلس RUTHLESS DULCE DE TOBACCO

۳۹۵,۰۰۰ تومان
جویس تنباکو کارامل راتلس RUTHLESS DULCE DE TOBACCO یک انتخاب مناسب برای مهمانی و دورهمی و حتی یک انتخاب بکر برای روز های خسته کننده کاری است که با هر بار کام­گیری آن لذت طعم دهی یک جویس با کیفیت و اصیل امریکایی را تجربه خواهید کرد.

جویس رایپ ویپز تنباکو وانیل قهوه RIPE VAPES VCT CAFE

۴۵۰,۰۰۰ تومان
جویس رایپ ویپز تنباکو وانیل قهوه RIPE VAPES VCT CAFE از ترکیب طعم خالص تنباکو بهمراه عطر قوی قهوه و شیرینی ملایم وانیل یک تجربه جذاب را برای شما ایجاد می نماید.

جویس تنباکو وانیل گلدلیف GOLD LEAF ACAPULCO

۹۳۵,۰۰۰ تومان
جویس تنباکو وانیل گلدلیف با طعمی اصیل از سیگار کوبایی یا همان تنباکوی خالص که با شیرینی وانیل ترکیب شده و توسط شرکت آمریکایی گلدلیف تولید شده است و نتیجه کار ایجاد یکی از بهترین و خوش طعم ترین جویس های تنباکویی بازار شده است.

جویس رایپ ویپز تنباکو وانیل بادام RIPE VAPES VCT BOLD

۴۵۰,۰۰۰ تومان
جویس رایپ ویپز تنباکو وانیل بادام RIPE VAPES VCT BOLD با طعم خالص تنباکو  طرفداران بسیاری دارد و از این رو بسیاری از شرکت های تولید کننده جویس مثل نیکد و دینر لیدی همواره این طعم معروف را چه بصورت ترکیبی و چه ساده روانه بازار می کنند.

جویس رایپ ویپز تنباکو کاستارد وانیل RIPE VAPES VCT

۴۵۰,۰۰۰ تومان
جویس رایپ ویپز تنباکو کاستارد وانیل RIPE VAPES VCT با طعمی دسری – تنباکویی از ترکیب کاستارد خامه ای و وانیل به همراه تنباکوی اصیل ویپینگی عالی و بی نظیر را به شما هدیه می کند.

جویس گلدلیف تنباکو قهوه Gold Leaf Emericano

۹۳۵,۰۰۰ تومان

جویس گلدلیف تنباکو قهوه با طعمی بی نظیر و خاص از ترکیب تنباکو با کیفیت بهمراه قهوه ی بی نظیر یک تجربه عالی از ویپینگ با طعم جویس تنباکویی را برای شما ایجاد می کند

جویس رایپ ویپز تنباکو سیب RIPE VAPES APPLE TOBACCO

۴۵۰,۰۰۰ تومان
جویس رایپ ویپز تنباکو سیب RIPE VAPES APPLE TOBACCO طعمی میوه ای، تنباکویی و جذاب از ترکیب طعم تلخ و اصیل تنباکو همراه با سیب شیرین را می توانید با خرید جویس تجربه نمایید.

پیشنهاد خرید
بهترین جویس تنباکویی | بهترین جویس تنباکویی

جویس رایپ ویپز تنباکو دارچین RIPE VAPES VCT CINNAMON

۰ تومان۴۵۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

جویس چیست؟

جویس (E-Juice) که با اسم‌های جوس یا ای‌لیکوئید هم شناخته می‌شود، مایع مصرفی است که در هنگام ویپینگ، در مخزن دستگاه ویپ ریخته می‌شود. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این مایع از چه موادی ساخته شده و چه ترکیبی دارد؟

بر خلاف سیگار و تنباکو که حاوی بیش از 4000 ماده شیمایی شامل 43 ترکیب سرطان‌زا و 400 سم دیگر و مواد خطرناکی از قبیل قطران، مونو اکسید کربن، فرمالدئید‌، آمونیاک، سیانید هیدروژن، آرسنیک و DDT می‌باشند، مواد تشکیل دهنده جویس‌ها نسبتا ساده و از درجه غذایی هستند.

ترکیب عمده ایجویس‌ها شامل پروپلین گلیکول و گلیسیرین گیاهی است و در کنار آن از طعم‌ دهنده‌ها و نیکوتین (اختیاری) استفاده می‌شود. وظیفه پروپلین گلیکول انتقال بهتر طعم و علت اضافه کردن گلیسیرین گیاهی نیز ایجاد توده ابرهای بخاری حجیم در هنگام ویپینگ است.

نیکوتین به کار رفته در ایجویس‌ها نیز بر دو نوع نیکوتین پایه آزاد و نمک نیکوتین می‌باشد. نمک نیکوتین به دلیل مزایایی که به همراه دارد، بیشتر در تولید جویس‌ها به کار گرفته می‌شود.

  • در آخر نوبت به طعم دهنده‌ها می‌رسد. بیش از هزار نوع طعم دهنده شامل انواع طعم دهنده‌های میوه‌ای مانند سیب، انبه، کیوی، نارگیل و … طعم دهنده‌های دسری مانند تارت، کیک، کارامل و … و همچنین طعم‌های تنباکویی و یخی وجود دارد که در تولید انواع جویس‌ها به کار گرفته می‌شوند.

بهترین جویس تنباکویی

بهترین جویس تنباکویی از نظر افراد ممکن است متفاوت باشد. از طرفی تنوع و تعداد زیادی که در بازار این محصول وجود دارد، انتخاب را کمی سخت تر می کند. بهترین نوع جویس ویژگی های مختلفی دارد و از دیدگاه هر فرد ممکن است یکی از این ویژگی ها مهم تر باشد. مواردی مانند عطر و طعم، حجم دود، نیکوتین بیشتر و … می توانند از ویژگی هایی باشند که برای افراد مهم هستند. با توجه به مواردی که گفته شد تصمیم گرفتیم که مقاله دباره انوع جویس ها و لیستی از بهترین جویس هایی که می توانید در دستگاه ویپ استفاده کنید را تهیه کنیم و در اختیارتان قرار دهیم تا خرید بهتری انجام دهید و ویپینگ را دلپذیر تر تجربه کنید.

پیدا کردن بهترین طعم برای جویس تقریبا کار غیر ممکنی است و همواره بحث بر سر عطر و طعم های مختلف وجود داشته است. اما به طور کلی می توان گفت طعم های شیرین میوه ای و همچنین طعم های ترکیبی از جمله مواردی هستند که سیار لذت بخش و جذاب هستند و همیشه طرفداران زیادی داشته اند. برای آن که مقاله ی ما تحت تاثیر علایق فردی خودمان قرار نگیرد، به سراغ ویپرها رفتیم تا با نظرات خود بر اساس مشاهدات و دانشی که دارند و همچنین تجربه خود، در ایجاد این مطلب به ما کمک کنند.

بهترین برندهای جویس در ایران

شرکت‌های زیادی در دنیا دست به تولید انواع جویس با فرمول و ترکیب‌های مخصوص به خود زده‌اند. به دلیل استقبال مناسب از ویپ و ویپینگ در ایران، محصولات تعدادی از این برندها در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است که در این مقاله می‌خواهیم بهترین برندهای موجود را برای شما بررسی کنیم.

 

1-برند دکتر ویپ

دکتر ویپ (Dr Vape) نام یکی از موفق‌ترین برندهای تولید کننده جویس در دنیا است که در ایران هم توانسته طرفداران زیادی را برای خود بدست بیاورد. این برند انگلیسی جویس‌های خود را در انواع طعم‌های تنباکویی، میوه‌ای و دسری و در سایز بندی‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌کند.

دکتر ویپ به دلیل استفاده از طعم‌های آدامس بادکنکی و پشمک در کنار طعم‌های میوه‌ای، توانسته طعم‌های ترکیبی فوق‌العاده‌ای را ایجاد کند که هر ویپری را وسوسه می‌کند. در ضمن جویس‌های برند دکتر ویپ به عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین و با کیفیت‌‌ترین جوس‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. ما در هایپرقل ایجویس‌های برند دکتر ویپ را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما خواهیم گذاشت.

بهترین جویس تنباکویی | بهترین جویس تنباکویی

2-جویس‌های ویگاد

ویگاد یک نام معتبر در صنعت ویپینگ می‌باشد که ایجویس‌های آن نیز به دلیل داشتن کیفیت بالا، از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند. کمتر ویپری را می‌توان پیدا کرد که جویس‌های این برند محبوب را امتحان نکرده باشد.

سری طعم‌های بمبی و سری کوبانو ویگاد، به عنوان یکی از پر فروش‌ترین جویس‌ها در ایران شناخته می‌شوند. در سری بمبی این برند می‌توانید ترکیب طعم شیرین میوه‌های خوشمزه و آبداری همچون انبه، سیب و توت فرنگی را در کنار طعم ترش آبنبات‌های میوه‌ای تجربه کنید.

جویس‌های سری کوبانو ویگاد هم ترکیبی از طعم تنباکو در کنار طعم خامه شیرین و وانیل است که طرفداران مخصوص به خود را دارند.

بهترین جویس تنباکویی | بهترین جویس تنباکویی

3-جویس‌های رایپ ویپز

جویس‌های برند رایپ ویپز (Ripe Vapes) یکی از محبوب‌ترین جویس‌های موجود در بازار است. البته این محبوبیت بی دلیل نبوده است و به خاطر کیفیت بالای محصولات این برند می‌باشد. این برند آمریکایی جویس‌های خود را به صورت دست ساز و توسط متخصص‌های ویپینگ تولید می‌کند.

به دلیل دست ساز بودن این جویس‌ها، محصولات این برند از ترکیب ثابت و مشخصی برخوردار نمی‌باشد و از نسبت VG به PG مختلفی برخوردار می‌باشد.

بهترین جویس تنباکویی | بهترین جویس تنباکویی

4-برند بی ال وی کی

BLVK یک برند تولید کننده جویس است که در لس آنجلس مستقر می‌باشد. جویس‌های بی ال وی کی یکی از بهترین جویس‌های موجود در بازار هستند و طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کرده‌اند. ایجویس‌های این برند از طعم‌های مختلف و منحصر به فردی برخوردار بوده که می‌توانند ویپینگ شما را متحول کنند.

محصولات و ای‌جویس‌های برند BLVK در ایران نیز در دسترس بوده و به دلیل طعم دهی خوب و حجم بخار مناسب، طرفداران زیادی را پیدا کرده است. جویس‌های این برند در چهار سری BLVK، WYTE، FRZN و BOLD تولید می‌شوند.

بهترین جویس تنباکویی | بهترین جویس تنباکویی

5-برند نستی

نستی یکی از برندهای موفق در ایران است که طعم‌های خاص و جدیدی را به دنیای جویس‌ها معرفی کرده است. این برند مالزیایی کار خودش را از سال 2015 آغاز کرده است و در زمینه تولید جویس مهارت و تخصص ویژه‌ای دارد. محصولات این برند در بطری‌های 60 میلی‌لیتری قرار می‌گیرند و تمامی بطری‌ها در محفظه‌های آلمینیومی بسیار زیبایی بسته بندی می‌شوند.

دلیل اصلی موفقیت جویس نستی در ایران، طعم‌های ویژه‌ای است که در تولید جویس‌های خود استفاده می‌کند. این برند از انواع طعم‌های دلچسب مانند طعم انبه، ملون، هندوانه، بادام، تنباکو، خامه، یخ و … در جوس‌های خود استفاده می‌کند و همواره در تلاش است تا سلیقه‌های مختلفی را پوشش دهد.

بهترین جویس تنباکویی | بهترین جویس تنباکویی

-برند بازوکا

برند بازوکا یکی از نام آشناترین جویس‌ها در بین ویپرهای ایرانی است. محصولات این برند در بسته بندی‌های 60 میلی‌لیتری و 200 میلی‌لیتری تولید و به فروش می‌رسند. جوس‌های برند بازوکا نه تنها گلو را در هنگام ویپینگ اذیت نمی‌کنند، بلکه به کویل‌های ویپ هم فشاری وارد نمی‌کند و از سوختن زود هنگام آن‌ها جلوگیری می‌کند.

جویس‌های بازوکا از طعم‌های میوه‌ای ترش و شیرینی برخوردار هستند. محصولات این برند برای افرادی که به طعم‌های میوه‌ای و یخی علاقه‌مند هستند، بسیار مناسب می‌باشد. در صورتی که به دنبال خرید جویس بازوکا هستید، می‌توانید محصولات این برند را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه هایپرقل خریداری نمایید.

Bazooka

لیست 10 تا از بهترین جویس تنباکویی جهان

لیست بهترین ایجویس تنباکویی

می توانیم بگوییم که ما برای ایجاد این مطلب به نظر بیش از 5000 هزار نفر توجه کرده ایم و بر اساس چنین آماری این مقاله را در اختیار شما قرار داده ایم. در زیر بهترین نوع جویس و بهترین طعم ها را آورده ایم و امیدواریم که با امتحان کردن آن ها، تجربه لذت بخشی از ویپینگ به دست آورید.

10. M.B.Y.C. از برند Sicboy

Sicboy یک فروشنده جویس است که در تابستان سال گذشته شروع به کار کرده است تا کنون هم عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. این نام تجاری از همکاری دو دوست صمیمی و قدیمی شکل گرفته و هدف آن ها بالا بردن کیفیت محصولات در این زمینه بوده است. M.B.Y.C. طعمی متشکل از بادام سوخته، بستنی و وانیل است که برای استفاده در دستگاه های ویپ تولید شده است. این جویس شاید توسط افراد زیادی توصیه نشده باشد اما مسلما قرار گرفتن در میان لیست بهترین جویس ها می تواند مهر تاییدی بر جذابیت آن بزند!

9. Surf Cake از برند Vape Wild

 

حضور یکی از محصولات این برند در این لیست یک موفقیت فراموش نشدنی به حساب می آید و برای این اتفاق به آن ها تبریک می گوییم! Vape Wild در خارج از شهر دالاس تگزاس مستقر است و همواره از کیفیت بالا و عطر و طعم خوب محصولات خود تعریف می کند و خود را بابت آن مفتخر داسته است. این طعم روی ترکیبی از زغال اخته و چیز کیک، ترکیبی از خامه، میوه و پای را ارائه می دهد. این جویس ممکن است متناسب با سلیقه هر کسی نباشد (بعضی از ویپرها میزان طعم بلوبری را بسیار کم می دانند) اما 2.99 دلار برای 10 میلی لیتر، 6.99 دلار برای 30 میلی لیتر و 59.99 دلار برای 480 میلی لیتر یک انتخاب کاملا اقتصادی و به صرفه است که می تواند دلیل محکم دیگری برای خرید این محصول باشد.
آن ها طیف های گسترده ای از میزان نیکوتین را هم ارائه می کنند و در هنگام انتخاب، آزادی عمل بیشتری خواهید داشت.

8. Hawaiian Pog از برند Naked 100

 

این برند دارای طعم های گوناگون و متنوعی از جویس است اما Hawaiian Pog توانست در لیست ما قرار بگیرد! این طعم ترکیبی از آنانس و پرتقال و چند گیاه است و واقعا طعم جذاب و منحصر به فردی را به شما خواهد داد. طعم ترشی را به وضوح می توان احساس کرد اما از طرفی شیرینی قابل توجهی هم در این جویس وجود دارد و تعادل شگفت انگیزی ایجاد می کند  و ویپرهای زیادی را مجذوب کرده است تا مشخص شود که Hawaiian Pog چرا در لیست بهترین ها جای دارد!میزان 0،3،6 یا 12 mg/ml نیکوتین برای این جویس در نظر گرفته شده است و متناسب با سلیقه و نیازی که دارید می توانید آن را خریداری کنید.

7. Blue Voodoo از برند Mister-E-Liquid

 

این جویس هم در نظر سنجی رای زیادی بالایی به دست نیاورد اما این اطمینان را به شما می دهم که قطعا یکی ازبهترین انواع جویس هایی است که می توانید آن را تجربه کنید! این شرکت که در شمال غربی آمریکا مستقر است از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است و به مرور زمان گسترش پیدا کرده به طوری که در حال حاضر سه فروشگاه بزرگ دارد.
Blue Voodoo که در سال 2013 تولید شد دارای طعمی شیرین و تند است و می توان آن را کاملا منحصر به فرد دانست! اینطعم به سرعت توسط ویپرها مورد استقبال قرار گرفت و فروش خوبی را به دست آورد. این یکی دیگر از بهترین طعم های ejuice در بازار بوده که بسیار مقرون به صرفه است. 5.75 دلار برای بطری 10 میلی لیتر، 14.50 دلار برای بطری 30 میلی لیتری و 45 دلار برای بطری 135 میلی لیتری که به طور کلی در محدوده 33 تا 58 سنت در هر میلی لیتر است.

6. Mother’s Milk از برند Suicide Bunny

 

Mother’s Milk یک طعم فوق العاده و جذاب است که فقط یک رای از جوی قبلی بیشتر به دست آورده است! شرکت سازنده ی آن در تگزاس قرار دارد و همیشه از مواد مرغوب و بسیار با کیفیت برای ساخت محصولا خود استفاده می کند.
این جویس را می توان دارای یک طعم غنی دانست! ترکیبی از خامه و مزه ی سیرین توت فرنگی که بی نظیر است و می توان به عنوان یک موفقیت بزرگ برای شرکت سازنده آن را در نظر گرفت! این جویس در یک نظرسنجی با شرکت 1200 نفر، امتیاز 4.5 از 5 را به دست آورد.
بطری های 30 میلی لیتری با قیمت 22 دلار و 120 میلی لیتری با قیمت 80 دلار به فروش می رسند. قیمت یک میلی لیتر بین 67 تا 73 سنت در می آید و آن را در محدوده گران قیمت قرار می دهند. میزان نیکوتین در این جویس 0، 3، 6، 12 و 18 mg/ml می باشد و نسبت PG / VG آن 30/70 است.

5. Shurb از برند Jimmy the Juice Man

 

شرکت سازنده در شیکاگو قرار دارد. بنیان گذار این شرکت برای رسیدن به اهداف خود در زمینه حویس و ویپ این کار را آغاز کرد و خیلی زود توسط ویپرها مورد توجه قرار گرفت میزان سفارش های زیادی را دریافت کرد!
این جویس ترکیب طعم هایی از تمشک، لیمو و پرتقال را به شما ارائه خواهد کرد در کنار مقدار مناسبی شیرینی که آن را برای ویپینگ بسیار جذاب می کند! ویپرها به دلیل طعم معتدلی که دارد به ستایش این محصول می پردازند و وجود تعادل در میزان و شدت طعم ها را بسیار خوب می دانند. به همین دلایل این محصول پرفروش ترین مورد برای این شرکت به حساب می آید.
این جویس دارای مقدارهای 0, 3, 6, 12, 18 و 24 mg/ml نیکوتین است و که با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید یکی را تهیه کنید. برای بطری 30 میلی لیتری 18 دلار و برای بطری 120 میلی لیتری 56 دلار باید پرداخت کنید تا این محصول که یکی از بهترین جویس های جهان است را خریداری کنید.

4. Unicorn Milk از برند Cuttwood

 

این برند در لس آنجلس مستقر است و متعهد شده که همواره محصولاتی با کیفیت و البته دست ساز تولید کند! این امر می تواند به جذابیت های استفاده از این جویس بیافزاید.
Unicorn Milk پر طرفدار ترین مجصول شرکت است و در لیست ما نیز جای گرفته تا کیفیت خود را به رخ بکشد! با این جویس می توانید طعمی ترکیبی از 4 نوع خامه و توت فرنگی طبیعی را بچشید! ویپرها به دلیل غلظت طعم خامه و لطافت طعم توت فرنگی این جویس را بسیار دوست دارند. بسیاری معتقد هستند که می توانید بدون خسته شدن و یا زده شدن از طعم تمام روز از آن استفاده کنید اما برخی با این نظر مخالف اند!
0, 3, 6, 12 و 18 mg/ml میزان نیکوتینی است که برای این جویس در نظر گرفته شده است و می توانید آن را در بطری های 15 و 30 میلی لیتری بخرید. قیمت این بطری ها به ترتیب 11.99 و 22.99 دلار می باشد و به نوعی می توان آن را یک جویس گران دانست.

3. No. 32 از برند Beard Vape Co

 

کمپانی Beard Vape در سال 2014 شروع به کار کرد و خیلی زود در زمینه جویس ها همفعالیت خود را آغاز کرد. سریع تر از آنچه که تصور می شد توجه و علاثه ی ویپرها رابه خود جلب کرد. آن ها نام گذاری جویس ها را با عدد انجام می دهند و محصولا شماره 32 از این شرکت در لیست ما قرار گرفته است.
این جویس طعم فانل کیک را به همراه خود دارد که می تواند نوستالژی جذاب و خاطره انگیزی را برایتان به ارمغان آورد. طعم دارچین شیرینی که در آن احساس می شود، این جویس را به یک مورد کاملا منحصر به فرد و خاص تبدیل می کند تا هرطور شده حداقل یک بار آن را امتحان کنید!

میزان نیکوتین این محصول 0, 3 یا 6 mg/ml می باشد و برای بطری 60 میلی لیتری آن 23.95 دلار باید هزینه کنید تا یک محصول نسبتا ارزان را در اختیار داته باشید.

2. I Love Cookies Too از برند Mad Hatter

 

این برند یکی از کمپانی های جذاب و خوب تولید جویس به حساب می آید و با نام های جالبی مانند من عاشق کوکی هستم، من عاشق دونات هستم و … محصولات خود را عرضه می کند. این کمپانی در کالیفرنیا مستقر است اما نام و آوازه ای جهانی دارد!
جویسی با نام I Love Cookies Too یک نسخه جدید با کمی تغیییرات نسبت به I Love Cookies می باشد که البته نسخه اصلی بسیار پرطرفدارتر و جذاب تر است. در هنگام استفاده از این جویس می توانید به طور واضحی طعم کارامل را احساس کنید. از طرفی شیر و توت فرنگی نیز به عنوان طعم های جانبی استفاده شده اند و همچنین طعم شیرینی که از ترکیب چند میوه است هم در این جویس به کار رفته است. هر کدام از این طعم ها می توانند به تنهایی خوب و جذاب باشند و ترکیب آن ها کمی مبهم به نظر می رسد. در مجموع اگر از طعم های سیرین خوشتان می آید، I Love Cookies یک انتخاب خارق العاده برای شماست!
میزان نیکوتین در این محصول 0, 3 یا 6 mg/ml است و برای یک بطری 60 میلی لیتری باید 22 دلار پرداخت کنید.

1. Boosted از برند Boosted E-Juice

 

این محصول با رای قابل توجهی که کسب کرد در لیست ما قرار گرفت تا ثابت کند واقعا یکی از بهترین جویس های جهان است! شرکت سازنده ی آن در اواخر 2013  یا اوایل سال 2014 شروع بع کار کرد که توسط یکی از ویپرهای قدیمی به نام Cory Vigil بنیان گذاری شده است. پس از آن که در همان روزهای اول حجم زیادی از سفارش ها به این شرکت رسید، خیلی زود به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای تولید جویس مطرح شدند.
تا به اینجای کار سه جویس که شامل طعم توت فرنگی شده اند را معرفی کرده ایم و Boosted چهارمین آن هاست! طعم این جویس را به نوعی می توان به میلک شیک توت فرنگی تشبیه کرد و می توانیم این تضمین را به شما بدهیم که تعادل بسیار خوبی بین آن ها برقرار است! (البته طعم خامه و شیر کمی برتری دارد)
در بسیاری از نظرسنجی ها و بررسی های انجام شده این محصول خودش را به عنوان یک غول معرفی کرده است و همواره اقتدار خودش را به رخ کشیده و برای همین است که نمره 4.5 از 5 را به دست آورده است.
پنج سطح مختلف از نیکوتین را در این جویس خواهیم دید که شامل 0, 3, 6, 12 و یا 18 mg/ml می باشد. نسبت PG/VG در این جویس 40/60 می باشد. بطری 30 میلی لیتری این مجصول را با 19.99 دلار می توان خریداری کرد و بطری 120 میلی لیتری آن 65 دلار قیمت دارد. این قیمت برای چنین محصولی قابل قبول است اما به طور کلی باید آن را در لیست بالا رده ها در زمینه قیمت قرار دهیم!

نکته پایانی: توجه داشته باشید برای خرید ویپ و جویس از اصالت دستگاه و جویس تان مطمئن شوید. استفاده از جویس های تقلبی می تواند ضرری حتی بیشتر از سیگار برای تان داشته باشد. پس با مراجعه به یک مجموعه معتبر به طور کامل از اصالت محصولاتی که تهیه می کنید مطمئن شوید. بسیاری از برند های معتبر در این زمینه، بخشی از وب سایت شان را به بررسی اصالت محصولات شان اختصاص داده اند از این رو اگر محصولی که تهیه می کنید اورجینال و اصل باشد، باید دارای بارکد یا QR CODE معتبر برای بررسی و تطابق با وب سایت اصلی شرکت سازنده باشد

لطفا با امتیاز دادن به این مطلب یا محصول مارو دلگرم نمایید.

0 / 5 4.43 7

رتبه صفحه شما:

2 دیدگاه در “بهترین جویس تنباکویی

  1. آواتار محمد محمد گفت:

    من طعم اجیل blvk رو مصرف کردم یه دوره، برای کسایی که از طعم های شیرین و میوه ای زیاد خوششون نمیاد توصیه میکنم.

    1. آواتار admin admin گفت:

      ممنون از نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *