جویس

سالت تنباکوVCT-سالت نیکوتین  وی سی تی

سالت تنباکوVCT|سالت نیکوتین  وی سی تی|RIPE VAPES VCT

سالت تنباکوVCT-سالت نیکوتین  وی سی تی

RIPE VAPES VCT

نقد برسی سالت تنباکو کارامل وانیلی رایپ ویپز RIPE VAPES VCT:

معرفی کوتاه

سالت رایپ ویپز تنباکو کاستارد قهوه RIPE VAPES VCT CAFE

سالت نیکوتین تنباکو کاستارد قهوه، یکی از معروف‌ترین سالت‌ نیکوتین‌های تنباکویی دسری تولید شده توسط کمپانی آمریکایی رایپ ویپز RIPE VAPES است. سالت نیکوتین وی سی تی کافی ترکیبی دلچسب و بی‌نظیر از رایحه تنباکو و دسر خامه ای کاستارد، در کنار عطر دل‌انگیز وانیل و قهوه ساخته شده است.

RIPE VAPES VCT

سالت نیکوتین ها که از درصد نیکوتین بالاتری نسبت به جویس های معمولی برخوردارند، در طعم های مختلفی تولید می‌شوند. که طعم تنباکویی یکی از پرطرفدار ترین آن هاست.
حالا تصور کنید تلخی تنباکو با طعمی شیرین، ملایم و کمتر شود. خامه، کیک، کاستارد، عسل و … طعم های شیرینی هستند که ترکیبشان با تنباکو بسیار دلپذیر می‌شود.

جویس رایپ ویپز تنباکو کاستارد وانیل RIPE VAPES VCT

۴۵۰,۰۰۰ تومان
جویس رایپ ویپز تنباکو کاستارد وانیل RIPE VAPES VCT با طعمی دسری – تنباکویی از ترکیب کاستارد خامه ای و وانیل به همراه تنباکوی اصیل ویپینگی عالی و بی نظیر را به شما هدیه می کند.

علاقه ویپر ها به این طعم و طرفداران بسیار زیادی که دارد باعث شده کمپانی های بزرگ ترغیب به تولید این طعم شوند. شرکت رایپ ویپز در این عرصه یکی از پرچمداران است که توانسته با تولید طعم هایی جدید و خلاقانه رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب کند. سالت نیکوتین وی سی تی که از ترکیب تنباکو و کارامل همراه با رایحه دلنشین وانیل ساخته شده .هم یکی از محصولات پرفروش این برند است.


با برند رایپ ویپز آشنا شوید

برند رایپ ویپز یکی از محبوب ترین تولید کنندگان جویس ها و سالت نیکوتین ها در بین ویپر هاست ، که دلیل آن هم این است که فرمول های ساخت آنها به صورت دستی تست می شوند. از این رو Ripe Vapes جوایز و مدال های زیادی را کسب کرده است .


پیشنهاد خرید
سالت تنباکوVCT-سالت نیکوتین  وی سی تی | سالت تنباکوVCT,RIPE VAPES VCT

جویس رایپ ویپز توت فرنگی RIPE VAPES STRAWBERRY

۰ تومان۴۵۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

نیکوتین سالت چیست ؟

نیکوتین سالت ها ایجوس های معمولی اما دارای نیکوتین بسیار بالا هستند که برای استفاده در دستگاه های مقاومت. بالا با خروجی ضعیف تولید شده اند. اصلی ترین مزیت این جویس ها ، وجود نیکوتین بسیار بالاست که با چند پاف ( کام ) ساده ، کاربر را به سرعت از نیکوتین بی نیاز می کند.

لطفا توجه فرمایید : سالت تنباکو کارامل وانیلی رایپ ویپز تنها جهت استفاده در. دستگاه های Pod System با مقاومت بالا و خروجی ضعیف ساخته شده اند. و استفاده از آنها در دستگاه های Sub-Ohm با خروجی قدرتمند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.


پیشنهاد می کنیم

سالت تنباکوVCT-سالت نیکوتین  وی سی تی

سالت نیکوتین ها به دلیل نوع ترکیب.آن ها و مواد تشکیل دهنده متفاوت ، این مواد روی هم انباشته می شوند .و پیشنهاد می کنیم پیش از پر کردن تانک خود ، سالت خود را به خوبی تکان دهید تا تجربه ی بهتری از طعم دهی داشته باشید.

سالت تنباکوی vct black کمپانی رایپ ویپز، همان عطر و طعم تنباکوی باکیفیت است که نت های آن تقویت شده است.

ترکیبی از وانیل ، کاستارد ، تنباکوی تازه

این ترکیب در بشکه های بلوط فرانسوی ترکیب شده و حس بسیار خاصی را القا میکند.

ویژگی های سالت تنباکوی بلک کمپانی رایپ ویپز:
سایز: ۳۰ میلی لیتر
نیکوتین: ۳۰ میلی گرم
نسبت ترکیب:
VG=37.12%
PG=30.37%
AF=29.51%
Nic=3%
ساخت کشور آمریکا

پیشنهاد خرید
سالت تنباکوVCT-سالت نیکوتین  وی سی تی | سالت تنباکوVCT,RIPE VAPES VCT

ویپ تارگت 80 ویپرسو Vaporesso Target 80 

۰ تومان۲,۶۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

نقد و بررسی سالت نیکوتین رایپ ویپز تنباکو وانیل RIPE VAPES VCT:

سالت نیکوتین تنباکو وانیل، محصول شرکت معتبر و آمریکایی رایپ ویپز RIPE VAPES، یک سالت نیکوتین بالا جهت استفاده در دستگاه های پاد سیستم است. سالت نیکوتین وی سی تی، دارای ترکیبی جذاب و ملایم از طعم تلخ تنباکو به همراه شیرینی خامه می‌باشد که با رایحه دل انگیز وانیل تکمیل شده است. اگر طعم تنباکو را دوست دارید ولی از تلخی آن خسته شده اید، امتحان این سالت با طعم ملایم شما را شگفت زده خواهد کرد.


در صورتی که طرفدار طعم‌های تنباکویی و شیرین هستید و به دنبال ترکیب‌های جدیدی با این طعم هستید، می‌توانید با کلیک روی تصویر زیر سالت نیکوتین‌هایی مثت تنباکو عسل، تنباکو کاستارد، تنباکو بستنی و… را مشاهده نمایید.

لطفا با امتیاز دادن به این مطلب یا محصول مارو دلگرم نمایید.

0 / 5 4.86 7

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *