دستگاه ویپ, مقالات

پاد سیستم مزایا و معایب

پاد سیستم مزایا و معایب
پیشنهاد خرید
پاد سیستم مزایا و معایب | پاد سیستم مزایا و معایب

پادسیستم کالیبرن تنت یوول UWELL CALIBURN TENET

۰ تومان۱,۴۵۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

پاد سیستم مزایا و معایب

دستگاه های پاد سیستم نسل جدید دستگاه های ویپ هستند .

استفاده از این پاد سیستم ها ، پاد ماد و ویپ پاد بسیار ساده و آسان است .

ویژگی هایی مانند کامدهی با قدرت کمتر و قدرت نیکوتین بالاتر در کنار هم قرار گرفته و یک سیستم ساده وقابل حمل کوچک  و بسیار رضایت بخش را تشکیل می دهند .

به خصوص اگر سیگاری هستید که می خواهید این عادت خود را ترک کرده و به مصرف ویپ و پاد بپردازید ، اما مطمئن نیستید که چه نوع سیگار الکترونیکی مناسب ترین است ، پاد سیستم را امتحان کنید .

دستگاهی مانند کالیبرن جی از برند یوول تجربه ای شبیه به سیگار کشیدن از نظر سوزش گلو ، سادگی و رضایت را ارائه می دهد .

همچنین یک سری دستگاه پاد سیستم به نام پاد سیستم های یکبار مصرف در بازار عرضه شده اند که شما با هزینه ای بسیار اندک میتوانید تجربه ی استفاده از یک دستگاه پاد سیستم را داشته باشید .

عملکرد پاد سیستم های یکبار مصرف :

این پاد سیستم ها به این گونه عمل میکنند که در خود کمپانی های سازنده در مخزن جویس آنها مقداری سالت نیکوتین مشخص شده ریخته شده در حجم های متغیر بسته به برند آن پاد سیستم یکبار مصرف وجود دارد .

برای مثال 3 میلی لیتر و با مقدار باطری فرضا 450 میلی آمپر بر ساعت که امکان شارژ باتری و یا مخزن سالت نیکوتین وجود ندارد .

سپس با این ترکیب در پاد سیستم یکبار مصرف یه مقدار تقریبی از تعداد پاف هایی که میتوان گرفت را به شما روی بسته بندی اعلام میکنند .

برای مثال یک پاد با ضرفیت 3 میلی لیتر مخزن و باطری 450 میلی آمپری چیزی در حدود 200 الی 300 پاف به شما میدهد .

نوع و نحوه کام گرفتن از آنها دقیقا مانند سیگار است فقط کافیست پاد سیستم یکبار مصرف خود را از جعه خارج کنید

و از قسمت بالای آن شروع به پک زدن کنید خیلی نرم و اهسته و روان ، که میتوانید آن را مدل حبسی یا سینه کش مصرف نمایید و مقدار نیکوتین کاملا راضی کننده نیز میباشد .

مزایای پاد سیستم ها :

“همانطور که گفته شد ، پاد سیستم ها برای افراد سیگاری در حال ترک عادت عالی هستند .

این به این دلیل است که وقتی با پاد سیستم خود سالت می کشید ، از یک نوع استنشاق مستقیم به ریه استفاده می کنید ، درست مانند یک سیگار سنتی . ”

علاوه بر این ، پاد سیستم ها عبارتند از :

پیشنهاد خرید
پاد سیستم مزایا و معایب | پاد سیستم مزایا و معایب

پاد سیستم کالیبرن جی زی 2 یوول UWELL CALIBURN GZ2

۰ تومان۱,۲۵۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

راحت و آسان برای استفاده

محتوای PG { پروپیلن گلیسیرین موجود در ایجویس ها } بالاتر از مایع جویس مورد استفاده در پاد سیستم به معنای بخار کمتر و تجربه ظریف تر است .

این دستگاهها ابرهای عظیمی تولید نمی کنند ، بنابراین برای بخار پنهانی به خوبی کار می کنند و حتی در بین افراد باتجربه ای که اخیراً سیگار را ترک کرده اند بسیار محبوب هستند .

بدون دردسر

بنابراین می توان گفت که پاد سیستم مخزن بزرگی  ندارند ، بنابراین پر کردن راحت تر و دستگاه همیشه تمیزتر است و به همان روشی که یک دستگاه پیشرفته ویپ می تواند نشت کند ، پاد سیستم نشت نمی کند .

اگر پاد سیستم شما از کاتریج های از پیش پر شده استفاده می کند مانند جوول پاد ، نیازی به دوباره پر کردن آن نیست کاتریج خالی به سادگی حذف و دور انداخته میشود و جایگزین آن یک کاتریج پر از سالت نیکوتین جدید است .

حتی اگر یک دستگاه پاد سیستم با قابلیت پر شدن مجدد مخزن و کاتریج دارید ، پر کردن آن بسیار آسان است و در برابر نشت بسیار مقاوم است .

ظاهری ساده برای استفاده

ظاهر پاد سیستم ها بی عیب و نقص هستند . معمولا آنها یک دکمه دارند که برای روشن و خاموش کردن دستگاه روی آن کلیک می کنید ، و یا آنها با کشیدن و کام گرفتن فعال می شوند و دارای سنسور کامدهی اتوماتیک میباشند .

برای مثال جوول پاد و کالیبرن جی با کام گرفتن شما جریان هوا را احساس می کند و هنگامی که از دهان نفس می کشید عملیات تبخیر شکل می گیرد .

اگر این سنسور برای شما مهم باشد ، مراحل کمتر و ساده تری برای استفاده از پاد سیستم برای شما به همراه خواهد داشت و تجربه “سیگار کشیدن” مشابه تری را تجربه خواهید کرد .

ایده آل برای قرار گیری در جیب شما

پاد سیستم مزایا و معایب

از آنجا که به احتمال زیاد آنها نشت نمی کنند ، برای نگهداری در جیب شما در طول روز هیچ مشکلی ندارد .

این دستگاه های جمع و جور پاد سیستم نیز بر خلاف حالت ویپ های بزرگتر ، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند . که قرار دادن آنها در جیب اصلا دشوار نیست .

تصور کنید در طول روز نیاز به دریافت نیکوتین دارید ، اگر .ویپی با ابعاد بزرگ داشته باشید نمیتوانید به راحتی از آن در هر محیطی استفاده کنید و یا حتی آنرا از جیب یا کیف خود خارج ، روشن و استفاده کنید .

اما پاد سیستم دقیقا با فکر به این موضوع که فرد سیگاری به سرعت به نیکوتین نیاز دارد دستگاه ها را تا حد ممکن کوچک طراحی میکنند .

که در جیب پیراهن شما حتی به راحتی جای گیرد و در کسری از ثانیه میتوانید آنرا روشن و آماده استفاده ی خود کنید .

ماندگاری و دوام

فناوری این دستگاه ها  در چند سال گذشته با جهش و پیشرفت چشمگیری بهبود یافته است .

حتی دستگاه های کوچک اغلب دارای باتری های بزرگتر هستند که می توانند بدون نیاز به شارژ مجدد در تمام طول روز نیاز شما را برآورده کنند .

همچنین می توانید یک کاتریج خالی را چندین بار پر کنید تا بعد از به پایان رسیدن کویل آن مجبور شوید آن را با یک کاتریج جدید جایگزین کنید .

سیستم های بسته در مقابل سیستم های باز

دو نوع اصلی کاتریج وجود دارد : بسته (از قبل پر شده) و باز (قابل پر شدن) .

انتخاب شما به عوامل خاصی بستگی دارد ، مانند عادات ویپ کشیدن شما و ترجیحات شخصی .

سیستم های کاتریج بسته : سیستم های کاتریج بسته نزدیک از قبل با سالت نیکوتین پر شده اند .

این گزینه برای افراد سیگاری سنگین تر که روزانه یک بسته یا بیشتر سیگار می کشید ایده آل است . این به این دلیل است که سالت نیکوتین تقریباً فوری (مانند سیگار کشیدن) با طعم دلپذیر و ضربه صاف و ملایم به گلو ارائه می دهد .

آنها همچنین راحت ترین انتخاب هستند وقتی کار را با یک کاتریج تمام کردید ، به سادگی آن را بیرون بیاورید ، دور بیندازید و یک کاتریج تازه استفاده کنید .

سیستم های کاتریج باز : کیت های باز به شما این آزادی را می دهند که آنها را با هر طعم سالت که دوست دارید پر کنید.

آنها برای مایعات با PG بالاتر مناسب هستند ، که طعم بیشتری را ارائه می دهند و ضربه محکم تری به گلو می زنند .

این که بتوانید ایجویس خود را انتخاب کنید به این معنی است که می توانید قدرت نیکوتین مورد نظر خود را انتخاب کنید . اگر ایده سیستم غلاف باز را می پسندید اما سیگاری شدید بودید ، باز هم می توانید از آنها استفاده کنید .

فقط یک سالت نیکوتین مناسب را انتخاب کنید .

به طور کلی ، استفاده از سیستم کاتریج بسته راحت تر است در حالی که سیستم باز مقرون به صرفه تر است .

این یک انتخاب شخصی است و هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد . با خیال راحت آزمایش کنید یک سیستم بسته را امتحان کنید و وقتی آماده بازی با گزینه های بیشتر شدید ، به یک کیت قابل پر شدن بروید .

به زودی ، آنچه را که دوست دارید پیدا خواهید کرد و مانند یک حرفه ای در حال ویپ کردن هستید .

حرف پایانی

پاد سیستم مزایا و معایب

اگر تصمیم به ترک سیگار و مصرف ویپ و پاد دارید خوشحال میشیم بتونیم به شما راهنمایی و مشورت بدیم و میتوانید با کارشناسان کافه جویس در این ضمینه در ارتباط باشید تا مناسب ترین گزینه ها را با تضمین اصالت کالا در اختیار شما قرار دهیم .

حالا تصمیم شما کدام است ؟ سیگار یا ویپ 

لطفا با امتیاز دادن به این مطلب یا محصول مارو دلگرم نمایید.

0 / 5 4.5 6

رتبه صفحه شما:

2 دیدگاه در “پاد سیستم مزایا و معایب

  1. آواتار Plague Plague گفت:

    سلام
    میخوام تجربه شخصیم و چند تا نکنه بگم که به درد افراد سیگاری میخوره.
    من هفت سال سیگار کشیدم و عاشق سیگارم. به هیچ عنوان قصد ترک کردنشو نداشتم و فقط میخواستم یه پاد بگیرم که در کنارش وقتایی که نمیتونم سیگار بکشم مصرف کنم و بو نگیرم. یک هفته پیش یه پاد سیستم گیک ویپ ساده خریدم. به طرز عجیبی دیدم که کاملا میتونه جایگزین سیگار بشه. اصلا فکرشو نمیکردم. ولی الان فقط روزی یه دونه نخ سیگار میکشم چون بنظرم سیگار رو یهویی نباید ترک کرد ولی کاملا پتانسیل اینو دارم که کلا ترک کنم! واقعا روزی صد بار کسی که پاد سیستم رو اختراع کرد دعا میکنم و به هرکی سیگاریه پیشنهاد میکنم تهیه کنه.

    چند تا نکته هست اینکه تو بعضی نظرات دیدم که میگفتن از وقتی پاد میکشن درد های عجیبی سراغشون اومده مثل پا درد یا درد دیافراگم و… بنظرم چون مصرفش راحته شما ممکنه دم به دیقه بکشید که این قطعا خوب نیست. وقتی بدن از نظر نیکوتین ارضا میشه شما نباید بیشتر از حد نیاز بکشید. نیکوتین خودش در مقادیر زیاد یه ماده سمی هست. نکته دیگه اینکه سالت خوب تهیه کنید. سرچ کنید نحوه تشخیص اصل از تقلبی رو بشناسید. یه سالت خوب با نیکوتین 25 یا نهایت 30 میلی گرم کاملا مناسبه.
    در آخر لطفا اگه سیگاری هستید و میخواید خودتونو نجات بدید شک نکنید که پاد مناسب شماست.

    1. آواتار admin admin گفت:

      ممنون از نظرات کارشناسی و کامل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *